Geramnya, gggrrrr....

Friday, May 08, 2009

Aku geram betul ngan anak bujang kenit sorang ni. Macam2 ragam. Tantrum terbaru plak skang ni nak berdukung aje, kat umah pon macam tu gak. Kalau pergi mall lagi lah...tak nak jalan, berpaut kat kaki aku minta dukung, klo aku buat tak tau....haa...meniarap lah dia kat situ sambil nangis, hangin nya aku, allah jer lah yang tahu :). Nak merajuk pon ada dibuatnya (ngeee...aci tak? ngan anak pon nak merajuk). Ngan abah nya tak nak plak berdukung, ngan aku jer. Dah lah aku ni keding, tersenget2 badan aku. Macam mana nak buat erk? Aku dah memang geram tahap gaban ni, sampai aku ckp lpas ni tak nak bawak gi memana dah, nak jual suma kasut ngan selipar sebab malas nak jalan, nangis bila aku cakap mcm tu, tapi buat gak.
Kesian anakku smalan, lepas balik dari mall, aku buat tak tau jer, geram punya pasal. Slalunya aku gurau2 & layan iman cakap, tapi sebaliknya malam tadi, iman nangis pon aku tak pujuk, trus sumbat nenen. Ishhh...teruklah aku ni.

You Might Also Like

4 comments

  1. nasib baik gakk iman sedang2 jer badan..hehee
    anak bujang memang camtuh kot..suka berkepit ngan mak ajer..ku penah sidai kain sambil dukung ummar..haru!

    ReplyDelete
  2. kesian dia taww....
    naik stoller nak ke tak?
    dukung penat tau...anak aku yg kecik ni..kalau gi beli brg nak dukung nagn aku...best way..aku beli jajan makan jajan dlm mall...

    ReplyDelete
  3. July-> semangat gak badan anakku tu, tak larat ku nak dukung. Yer la...anak bujang camtu kot :)

    syahadah-> huhu...memang kesian, tapi aku geram sgt2. Stroller pon tak nak, kejap jer pastu panas montot. Nak kena buat mcm ko gaklah, umpan jajan :)

    ReplyDelete
  4. pahammm sesgttt!!! sami pon mcm tuuuuuuuuuu!!!!! slalu gak la aku komplen bebel2 tapi smlm tgk dia tido rasa syahdu plak.. pelan2 ckp dlm hati.. esok2 dia besar dia musti dh xmo paut2 kat kite lagik.. lelagik anak bujang.. huhuhu sedihnye.. aku siap ckp kt dia pagi tadik.. xpe if nk gayut aje kat mami.. kena syg mami smpai bebila.. hamboii cmne kalu dia nk masuk sekolah nanti? nak kawin?? huwaaaa!!!

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive