eeuuwwwww....apakah itu?

Thursday, June 04, 2009

This morning....aku pakai kasut seperti biasalah. Sambil tunggu hubby start motor. Tetiba...lepas hantar Iman kat nursery, ku rasa kakiku ini seperti di kuis2 oleh sesuatu. Aku buat tak tahu jer lah, andaianku mungkin itu khayalan saja. Sekali lagi aku rasa seperti di kuis2 lagi, terus kepala hotak aku ni berfikir, ada benda ker dalam kasut ni, lipas...lipan...anak cicak? Aku amati lagi betul2, iyer ker ada makhluk yang tak di undang dalam kasut aku ni? Sekali...amik ko, 'benda' tu menguis2 dengan lebih ganas lagi, memang sah...ada sesuatu dan aku pon dah mula rasa geli geleman satu badan. Sepantas kilat, atas motor itu jugak aku bukak kasut & buang 'benda' yg sesat itu. Apakah itu? Aku pon tak tahu dan aku tak sempat nak nengok :-p. Yang pasti...memang geli wei.

You Might Also Like

9 comments

  1. katak kot fiza hahahhahaha i penah ade mmber jadik cmtu ar.. sejuk aje kaki dia.. dh pakai sehari.. ropenye katak dlm tu hahahah eeeewww

    ReplyDelete
  2. hahahahaha

    adoiii fiza,
    kalo nieza mau tergolek dok jatuh motor huhuhu. eeeeeeee gelinyerrr

    ReplyDelete
  3. Ely-> haku rasa bukan katak, sbb benda tu mcm kecik jer, eeuwww...geli

    nieza-> saya rasa mcm nak melompat jer dari motor tu.

    ReplyDelete
  4. adeh fiza..ku pn geli...dpt bygkn cmne kegelian tahap cipanzi ku klu di tmpt mu....

    klu ku, msti main campak je kasut tu kt ats motor...hahaha

    ReplyDelete
  5. Qis-> Tahap kegelianku dah sampai meremang segala bulu2, bukan tahap cipanzi lagi dah :-p. klo ikut rasa hati, memang ku nak campakkan jer kasut tu :-)

    ReplyDelete
  6. ku tahu tu cicak la, semalam ku yg letak..
    eekekke padan muka fiza kaki dia kene jilat dgn cicak....kakakakakakakkaka

    ReplyDelete
  7. apa2 pun minatang itu, i turun rasa kegeliannye...tegak bulu roma, kembang tengkuk..

    ReplyDelete
  8. mirah pun dapat rasa kegelian itu. Wah nasib baik juga tak tgk apa kebendanya kan lagi tak lalu dibuatnya..

    ReplyDelete
  9. yatie-> Pandailah mu ni THU, klo mengusik no. 1 :-)

    mama-miya-> Hahahah...tegak, kembang..suma ada, mwemang geli.

    mirah-> Hehehe...mirah, ku pon tak tingin nak tengok benda tu.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive