Minggu yang sibuk...

Wednesday, December 23, 2009

Iyer, minggu ni adalah minggu yang sangat sibuk. Tapi masih nak update blog jugak tu. Dah macam addicted plak klo tak update sehari...ahaks...aku nak merehatkan fikiran & anggota badan jap, sengal² plak. Baru lepas habis packing barang² bos, 8 kotak GAPIMA semuanya. Selsema datang lagi, hidung plak dah mula nak menggatal². Ok...tu jer kisahnya, nak sambung buat kerja balik (^_^)

You Might Also Like

4 comments

  1. sempat lagik tuh.. sama la ngan aku.. sebok2 pon sempat nk surfing

    ReplyDelete
  2. walaupun sibuk ... mesti update gak blog

    ReplyDelete
  3. ELY: Harus tu ely, kena ada selingan (^_^)

    ReplyDelete
  4. TOUYAKARUMA: Btul3x ☺☺☺

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive