Phewwwww...

Tuesday, December 08, 2009

Baru lepas buat lawatan rasmi ke blog kawan² sambil meninggalkan jejak (^_^), macam² cerita, maklumlah...dah 5 hari tak bersiaran, bosan giler. Kat umah plak tak der PC, harapkan PC opis sajork. Klo aku kerja..adalah cerita, klo aku cuti...senyap sunyi jer lah. Bilalah aku bley rembat PC ni.

You Might Also Like

3 comments

  1. terima kasih menjejak 'kaki'mu di blog ku...aku nak borak dgn mu tp ko tak on ym ko....

    ReplyDelete
  2. ha cmne iman?? sori xsempat nk jenguk. harap dh ok la. sian dia

    ReplyDelete
  3. HADA: Sama² kasih, aku malas nak on sbb tak org nak ajak aku borak...ahaks...

    ELY: Alhamdulillah...Iman dah sihat ☺☺. Tak per, msg ko pon dah buat aku gumbira (^_^)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive