Aksi budak yang terlampau.....

Thursday, January 28, 2010

Yang terlampau asyik berdiri dengan bergaya sambil bepeluk tubuh tanpa menghiraukan keadaan sekeliling, ibarat dunia ini aku yang punya. Perasaan agak geram dengan budak ni sebab masa banyak terbuang menunggu dia melampiaskan hajat dia tu, macam kat rumah tak boleh tengok...ahaks...Inilah budak yang terlampau tu (^_^)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kalau gi mall, aku kena elakkan lalu kat barang² electrical. Kalau dia dah nampak tv tu habislah...tv banyak, citer pon lain², kejap² ke sana, pastu ke sini plak, sampai budak nih dah tak tahu nak tengok yang mana satu (^_^). Kalau dia nak tengok sekejap tak per gak, ini klo bley nak tengok sampai citer tu habis. Mana boleh macam tu nak ooiiii...kat umah pon bley tengok, mentang²lah tv kat umah kita tu kecik. Mula lah jadi adegan tarik menarik, kekadang terbaring kat lantai...menunjukkan tanda protes, tak nak balik.


You Might Also Like

10 comments

  1. ahahah!! comel je berpeluk tubuh! :)

    ReplyDelete
  2. seronok tgk anak sedara main2 depan laman. chumel.

    ReplyDelete
  3. hahahah comelnye! serius cam pakcik2 or abang2 yg selalu nmpak kat mall dok kusyuk tgk tv hahahahhahahah comelnye!

    ReplyDelete
  4. comel nye dia..
    peluk tubuh kusyuk tengok tv rupanya,,
    ekekke..

    ReplyDelete
  5. ada tak adegan jeritan dan pukulan fiza.....hehehehe!!mcam org tua aku tgk dia peluk tubuh tu

    ReplyDelete
  6. LEARN MAKEUP WITH EYRA RIZAL TOUCH!
    MAKEUP CLASSES AVAILABLE!!!
    Personal/self grooming makeup class:
    -basic class
    -introduction of products & tools
    -types of foundation
    -shading & contouring
    -eyebrow shaping
    -usage of certain products
    -oily, dry & normal skin
    -face shape/chart
    -suits for dinner, day, event makeup
    Personal class schedule:
    21/3/2010 : SHAH ALAM RM150/PAX (E.R MINI STUDIO)


    Bridal makeup class (2 Days)
    -Basic to advance
    -(all of the above point)
    -including extra tips and tricks
    -2 shawl & hair styling
    -engagement, wedding, heavy event makeup
    **Bridal class schedule:
    -27 & 28 FEBRUARY 2010 : SHAH ALAM RM500/PAX (E.R MINI STUDIO)
    -27 & 28 MARCH 2010: IPOH RM500/PAX

    ** classes include goodie bags. different gifts for each individual
    ** lunch, products & tools will be provided
    ** certificate of attendance will be given

    (Other Promotion)
    PHOTOSHOOT/MAKEOVER PROMO 30% OFF!!
    Harga asal : RM200/person
    Harga Promotion (30% less) : RM140

    Package includes:
    - 1 A4 size picture
    - 3 4R pictures
    - Free 1x makeup by Eyra Rizal
    ** including shawl styling
    ** including hair styling/ simple hairdo
    - Free Cd memory
    ** add on: Makeup changing RM40/per makeup
    ** add on: 1 A4 size picture RM10
    ** add on: extra shooting RM15/10 pictures (will be kept in a CD)

    > 10 pictures will be shooting for each person
    > limited up to 10 people only
    > booking RM50 only


    WHEN: 7 MARCH 2010 (SUNDAY)
    WHERE: E.R MINI STUDIO @ SHAH ALAM
    TIME: 10:30AM (makeup starts)
    LATEST BOOKING BY 5TH MARCH.


    WWW.EYRARIZAL.COM
    0162128740
    FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

    ReplyDelete
  7. IEDA: Hehehe...stylo

    SHANDYE: Itu baru anak sedara, klo dah ada anak sendiri lagi best (^_^)

    ReplyDelete
  8. NOOR AFZAN: Hahaha...sket² tu ada lah :)

    ELY: Mcm org beso kan (^_^)

    ReplyDelete
  9. KELLY: Mcm tu lah gayanya kelly, tgk org buat...dua pon buat gak (^_^)

    HADA: Jangan kata jeritan, dah jadi adegan tarik menarik dah. Hehehe...mcm org tua kan (^_^)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive