Penatnya....packing

Friday, June 18, 2010


Phewwwww...baru lepas packing barang. 10 kotak semuanya. Lepas ni nak sambung lagi. Ni pon nak berehat kejap bersama kitkat. mengah plak rasanya. Biasalah kan...org mengandung buat kerja.


Barang² bos tak packing lagi nih. Untung jadi boss ni kan, suma keja dia orang tolong buatkan.  Kalau tak sempat packing hari ni, terpaksalah datang office esok. Malasnyasss....hopefully petang nih bley lah habis.


You Might Also Like

5 comments

  1. hehehe elok2 ngemas tu tau. jgn bg tekanan kt perut plak.

    ReplyDelete
  2. setahun bape kali nk packing fiza oiii.. boss ko nih xtlg langsung ker??/ dia xnmpak ke ko dh terkena buatan org???

    ReplyDelete
  3. sila..sila..mkn kitkat.
    tapi jgn lupa abiskan dgn dentyne.kang ceklat melekat2 kat gigi, jd mcm iklan tu lak.hehe

    ReplyDelete
  4. NOJ: Susah btul bila ngemas perut dah beso, tak bley nak duduk rapat ☺☺☺

    ELY: Dah 2 thn berturut alu pindah. Boss...biasalah.

    ReplyDelete
  5. Hahahaha...teringat iklan tu, memang lawak.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive