Zalim lagi kejam, gelaran apa lagi yang sesuai untuk mereka nih?

Thursday, June 03, 2010

Dalam kelompok manusia...tidak terdapat binatang, tapi dalam kelompok binatang...ada terdapat manusia. Tapi manusia² celaka macam mereka ni tak layak di panggil binatang sebab binatang pon sayangkan anak.

Terpanggil nak buat N3 nih bila baca blog noj yang menganjurkan kempen "INI". Let pictures do the talking. Aku tak sanggup nak letak gambar beso², kecik cukuplah.



Luluh hati aku bila tengok gambar baby nih. Kalau dia dilahirkan tak bernyawa sekali pon, jangan lah di campak tepi jalan. Ini kes pembuangan bayi kat tepi jalan Damansara Jaya time hujan lebat baru² nih. Memang siyalllll & kejam.

Ya Allah...tak tau nak cakap apa dah. Makin berleluasa kes buang bayi skang nih. Main campak² & tanam jer. Sedih sangat² tengok bayi² yang tak berdosa nih. Semoga setan² keparat ni mendapat balasan yang setimpal dariNYA. Insaflah wahai manusia² yang kejam nih.


You Might Also Like

15 comments

  1. salah satu
    tanda-tanda akhir zaman

    SubhanAllah~

    ReplyDelete
  2. ayu dengar kat radio semalam..
    sedih tak terkata2

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah al azim =(
    apesal la smpai mcm ni skali kan?

    ReplyDelete
  4. tulah..apelah salahnye kebumikan je baby tu?tanam secara pengkebumian yang betul..dah takut sgt kot..dah tau dosa, tambah dosa lagi..

    catlina

    ReplyDelete
  5. Ya Allah Fiza!!!

    Sape lah banggang yg takde otak yg buat kerja cam nie...sedih dan sebak nya rasa tgk bb yg mati kesejukakan spi biru badan jadinya.

    Astagfirullahalzaim!

    Kejam!!!

    ReplyDelete
  6. ya allah..smpi hati diorg.
    kot ye pun x nak, jgn la buang. tinggal dpn pintu rumah org/masjid pun i rasa ada org sudi jaga.

    ReplyDelete
  7. kak, pg td dgr plak ade budak mati kena dera. ape la nk jadik ngan org msia skang ni. semakin kejam dan setan

    ReplyDelete
  8. KIE-YU: Btul tu.

    AYU: Sedih kan, kejam betul.

    ReplyDelete
  9. CATLINA: Tu lah kan. Tak takut dosa btul dorang nih.

    INTAN: Org mcm ni memang dah tak der perasaan agaknya. Tergamak buat mcm tu. Sebak kan intan tgk bb tu.

    ReplyDelete
  10. ISABELLE: Org mcm ni memang samapi hati buat mcm ni, kita yg tgk tak sampai hati.

    LIZ: Memang siyal & perkataan yg sewaktu dgn nya memang sesuai utk org mcm ni.

    ReplyDelete
  11. Laaa...yer ke noj. Manusia skang ni dah jadi mcm manusia zaman jahiliyah plak. Kesian nya budak yg mati kena dera tu.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive