Lately....budak nih kuat merajuk lah

Tuesday, July 27, 2010

Siapa lagi klo bukan Iman Hakimi. Lately asyik nak merajuk jer. Tegur sket buat muka "cembeng". Silap sket dah tersentap...merajuk. Lambat buat susu pon nak merajuk jugak. Keras hati plak tu bila nak di pujuk. Haiiii...anak bujang nan sorang nih. Nak kena peluk², cium² dulu, cakap elok², barulah ok.

Pagi tadi, sibuk nak pakai jam Ben10 gi nursery. Aku tak bagi, nanti hilang, kalo tak hilang pon...jahanam plak nanti. Mula lah merajuk. Aku dah lewat nak gi keja nih. Berdiri kat muka pintu tak gerak². Hubby panggil pon buat tak tau jer. Apalagi...kenalah marah ngan aku. Menangis...sampai nursery tak nak salam, bila aku cakap "tak nak salam sudah", trus nangis. Aku plak trus blah...tak sempat dah nak pujuk², dah lambat. Syahdulah plak bila dengar Iman nangis. Atas motor aku pon nangis skali. Kesian plak pagi² buat anak macam tu...huhuhuhu...Ibu geram dengan awak sangat lah Imannnnnn.

Macam ni ker gamaknya peragai budak yang nak dapat adik tak lama lagi? Sebab rasa tergugat ker dia berperagai macam nih. Yerlah...tak lama lagi perhatian dah beralih arah. Masa ni lah yang dia rasakan nak tarik perhatian Ibu & Abah dia.

Iman...kasih sayang ibu & abah takkan berbelah bagi walaupon awak akan dapat adik tak lama lagi. Perhatian tetap sama. Balik nih ibu pujuk yer.



You Might Also Like

14 komen

  1. alolo siannya dia...dia terasa sbb nak dpt adik kot

    ReplyDelete
  2. ala fizaaa bergenang air mata akuu siannye iman.. kalu aku jadik ko pon aku nangis kt moto tuuu

    ReplyDelete
  3. Hehehe..
    kecian hakimi..
    hahaha
    xpe2 beri perhatian padanya :)

    ReplyDelete
  4. bg lah kasih sayang seadil2nya..
    buat Iman Hakimi, suami n baby yg bakal lahir..

    ReplyDelete
  5. ala la kesiannya.... manja dia ... hehe

    ReplyDelete
  6. hehe..budak-budak merajuk xper comeljek:)

    ReplyDelete
  7. huish cam filem hindustan. tak pun cam citer p.ramlee, saloma merajuk..

    ReplyDelete
  8. ZARIN: Memang terasa lah tu kot (^_^)

    ELY: Inilah dilema ibu bekerja kan.

    ReplyDelete
  9. HARIZ: Kecian kan, memang bagi perhatian pon, maybe sbb nak dpt adik nnt. Thanks for drop by (^_^)

    DIRAJA: Insya'allah, kasih sayang yg tak berbelah bagi.

    ReplyDelete
  10. LADY: Memang manjalah dia skang nih.

    NORSHAKEELA: Memang comel bila budak merajuk, klo org beso...buruk ☺☺☺. Thanks for drop by.

    ReplyDelete
  11. fiza..mmng gitu kalo nk dpt adik lagi..kena sabarrrr...hihi

    ReplyDelete
  12. Sabar ye..Nice friend..visit mine if u free ekh ;D

    ReplyDelete
  13. alahai..cian tgk si kecil ni merajuk... tp ac n ery pun kuat merajuk..letih nk pjuk ;)

    ReplyDelete
  14. alaa fiza rasa bukan budak nak dpt adik jer kot cenggini. Ibrahim pon sama jugak mcm Iman, kekadang naik angin sgt...dia bleh baring kat lantai kopitiam sebab merajuk tak ikut kata dia. Tapi kalo marah buat derk jer sian pulakkkk

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page