Apa kesan harga minyak naik? Bersama Pakar Matematik Gunaan, Prof Madya Hamid Yeop

Thursday, January 13, 2011

Info yang sangat menarik untuk di kongsi bersama. Pakar Matematik Gunaan dedahkan fakta sama ada impaknya untung atau rugikan negara. Mari kita baca dan rumuskan sendiri.


What say you?

You Might Also Like

11 komen

  1. i kenot say aniting...selesema cekgu...

    ReplyDelete
  2. Nice info.. Penat baca.. Huruf kecil..

    ReplyDelete
  3. mak aiii..halusssssss nye tulisan

    ReplyDelete
  4. :) :) :)
    malaysia masih termurah what
    terbaeekkk!!!!

    singgah dari mknace unlimited

    ReplyDelete
  5. a'ah setuju dengan Mknace.. malaysia masih banyak benda murah berbanding negara lain...bersyukurlah dengan apa yang ada

    ReplyDelete
  6. kecik bebenor tulisan hehe jnuh teropong..

    ReplyDelete
  7. CIK MOT: :-)

    FAIRUS: La...yer ker

    ReplyDelete
  8. ISABELLE: Lor...klo klik kat gambo tu pon kecik gak ker?

    MKNACE: Ys betul

    ReplyDelete
  9. FIT: Yer, bersyukur sangat²

    LADY: Hehehehe...masa preview tgk beso, sorry sbb kena teropong

    ReplyDelete
  10. 1st korang xreti guna internet ke? nk kena teropong la, kecik sgt la.. klik la kat gmbar tu.. br bule zoom...

    2nd, artikel tu sampah, carik sapa prof tu? universiti mana?

    3rd, matematik gunaan tu pakar ekonomi ke?

    ReplyDelete
  11. to anonymous di atas:mane artikel yang xsampah? kerajaan tau cakap kenaikan dapat diterima rakyat. Ok la mcm tu tapi mane artikel nye?mane study dan research nye? Cuba kau tengok yang gaji bawah rm500 keje kat bandar cmne? Maybe ko anak CEO sebab tu cakap ikut sedap kan xpk orang lain.
    last, Kalo prof tu pakar matematik, ko lak pakar ape?

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page