Fish Theraphy

Thursday, January 13, 2011

Aktiviti aku di pagi hari kalau pintu office tak buka lagi.


Kira terapi lah jugak kan. Layan jer tengok ikan² nih. Ikan Talapia pon ada tau. Sambil tangok ikan sambil menjamu mata dengan keindahan landscap kat office nih. Green Building concept lah katakan. Sana...sini...sinun...ada pokok² ^_^


Sejuk mata memandang tengok pokok² hijau nih kan.

You Might Also Like

5 comments

  1. ahahahah~ mmg tenang teguk ikan.. bile masuk opis balik jadi x tenang... serabut!

    ReplyDelete
  2. aku ingat nak suh bos aku wat kolam ikan la kat depan bilik ni...aku pun perlukan terapi...hehehe

    ReplyDelete
  3. yg gemuk2 tu geram pulak tgk. tapi kalo dah besar betis, hilang tenang...tgk pun jadi takut

    ReplyDelete
  4. CINTA: Tau tak per ^_^

    CIK MOT: Ko beli jer akurium kecik, letak kat meja, klo ko rasa tension bley tgk ikan ^_^

    ISABELLE: Memang geram. Uishhh...klo dah beso betis memang scary lah.

    ILA: Ikan talapia...goreng berlada, sedap.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive