Insya'allah versi Melayu by Maher Zain

Friday, February 11, 2011

Salam hari jumaat.


Siapa yang dah dengar lagu nih versi melayu? Best kan. Layan betul, kalau pasang banyak kali pon tak bosan. Kalau tengah 'down' bley dengar lagu nih untuk naikkan semangat balik kan. Sedih pon ada gak bila menghayati lirik² nya.

Kat radio tak pernah plak dengar lagi. Dengat semangatnya smalam aku download kat tenet.

google Pic.

Insya'allah

Andainya kau rasa tak berupaya
Hidup sendirian tiada pembela
Segalanya suram
Bagai malam yang gelap
Tiada bantuan tiada tujuan

Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu


Korus

Insha Allah Insha Allah
Insha Allah ada jalannya
Insha Allah Insha Allah
Insha Allah ada jalannya

Andainya kesalmu berulang lagi
Bagai tiada ruang untuk kembali
Tika keliru atas kesilapan lalu
Membelenggu hati dan fikiranmu


Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu

Ulang Korus

Kembalilah kepada yang Esa
Yakin padaNya panjatkanlah doa
Oh Ya Allah pimpinlah daku dari tersasar
Tunjukkan daku ke jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar

You Might Also Like

6 comments

  1. Tak dengar lagi lah..kat youtube ade ker

    ReplyDelete
  2. harap lebih ramai lagi yang nyanyi lagu melayu

    ReplyDelete
  3. ta pernah dengan versi melayu tapi sgt suka lagu ni..sape yg nyanyi versi melayu?

    ReplyDelete
  4. i pun tak penah dgr lagi. maher zain yg nyanyi ek?

    ReplyDelete
  5. ILA: Ada, ko carilah.

    SHARINGINFOz: Btul tu.

    ReplyDelete
  6. HANIS: MH gak yg nyanyi, best sgt.

    PINKERTON: Ha'ah...MH, cuba cari kat youtube.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive