Thank you NUFFNANG

Friday, February 25, 2011


Setelah sekian lama tak dapat Buffered Earnings, finally nuffnang bermurah hati nak bagi. Dari semalam ada perasan satu iklan CELCOM ni dok menari². As usual lah kan, iklan nih kejap ada kejap tak der. Pastu check kat earnings, yohooooo...dapat BE yang pertama untuk tahun nih.

You Might Also Like

10 comments

  1. fiza..camne nak tau tu iklan tu dpt BE?

    ReplyDelete
  2. wahhh best la kak. tahniah. skang ni mmg musim be tak bertandang tau. sy punye tu tah brape bulan takde be. nyampah je nuffnang ni

    ReplyDelete
  3. skrng BE dtg balik ek..hehe..saya tak pernah dpt dn rasanya takde cam sampai bila2 nak dapat

    ReplyDelete
  4. alhmdullillah. i pun baru 'lekat' kemarin. aritu ala2 nak merajuk kenapa nuffnang mcm kedekut sket lately. sibuk CNY kot ;p hihi

    ReplyDelete
  5. MAYA: u bley check kat u nyer acc. nanang, pastu gi kat earnings, kat situ dia ada tulis 'Buffered Earning'

    NOJ: Yer lah noj, ramai yg merungut nanang tak bagi BE.

    ReplyDelete
  6. seronok kan dapat BE, saya punya memang dah lama tak dapat

    ReplyDelete
  7. CINTA: Tunggu akk cash-out dulu..hehehe..

    AMIRAH: Nanti dptlah tu ^_^

    ReplyDelete
  8. ISABELLE: Suka sbb dah lama tak dpt

    PINKERTON: Yerlah, sibuk berCNY jot ^_^

    SHARINGINFOZ: Seronok, nnt dptlah tu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive