Dulu UPIN & IPIN, skang BOBOI BOY pulak

Thursday, April 21, 2011


Kartun kegemaran iman skang nih. Kalau dulu addicted ngan Upin dan Ipin, skang ni addicted ngan Boboi Boy plak. Layan gak tengok citer kartun nih, best. Si iman klo tengok tergelak². Every sunday, TV3 @ 7.00 pm mesti dok tunggu citer nih. Tapi ahad aritu takder plak, ganti ngan Soccer kid Final. Apalagi...frust lah anak bujang tu.

Ok, ini sinopsis ringkas pasal Boboi Boy nih:

- Boboiboy adalah kisah mengenai watak Boboiboy bersama rakannya Yaya, Ying dan Gopal yang memiliki kuasa luar biasa menentang makhluk asing yang ingin menawan bumi

- Makhluk asing yang turun ke bumi membawa pulang biji kopi ke planet mereka, namun kerana aroma dan rasa kopi sungguh sedap, seluruh kroni makhluk asing itu sanggup turun ke bumi semata-mata untuk mendapatkan kopi berkenaan

- Boboiboy dan rakannya cuba menghalang tindakan makhluk asing terbabit hingga tercetus konflik dan pergolakan sesama mereka

Kalau uols belum tengok citer nih, silalah tengok, kami anak beranak dok layan citer nih. Siapa lagi nak sokong animasi tempatan kalau bukan kita sendiri kan ^_^

Saouce: ANIMONSTA

You Might Also Like

6 comments

  1. tulah kan.. terbaekkk ... heehe

    ReplyDelete
  2. aku selalu terlupa nak bukak citer ni takpun ade aktiviti lain..hehehe

    ReplyDelete
  3. zaipun suka jugak tengok.....setiap hari ahad tunggu depan tv

    ReplyDelete
  4. aritu 1st time adam tgk..terkaku gitu

    ReplyDelete
  5. kelaka la sebab masing2 siap ada bgtau sekali kelemahan.gopal tengok gmbr bapak dia je dah takut..hehe..kelaka kelaka

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive