Hayat hanya 14 hari

Friday, May 20, 2011

Kes baby tersedak susu lagi. Kali ni bukan kat nursery, tapi kat umah sendiri. Dalam erti kata lain, di bawah jagaan penjaga.

Menceritakan kejadian itu, Wan Mariah berkata, kira-kira jam 11 malam kelmarin, dia bangun untuk membuat susu botol bagi anaknya itu sebelum kedua-duanya tidur di bilik berasingan daripada suaminya,

“Ketika itu, saya lihat susu yang diminum sebanyak dua auns tidak habis. Anak saya kemudian tertidur sebelum tersedar menyebabkan saya mengesat susu yang mengalir di mulut dan selepas didodoi, anak saya tidur lena.

“Bagaimanapun, kira-kira jam 1 pagi, anak saya bangun semula dengan tangisan yang agak kuat. Hampir tiga jam dia terlena sebelum sekali lagi bangun kira-kira jam 4 pagi,” katanya ketika ditemui di rumahnya, semalam.

Menurut Wan Mariah, ketika bangun untuk kali kedua, dia memberikan susu kepada anaknya itu kerana bimbang dahaga, namun anaknya enggan meminumnya sebelum diberikan air putih dan tertidur.

Katanya, dia tergamam apabila melihat keadaan anaknya tidak bermaya dan lembik selepas bangun dari tidur kira-kira jam 6 pagi.

Bley baca kat myMetro untuk lebih detail. ada gambo baby tu skali...haihhhhh...sedihnya, depan mata plak tu. Dah ajal kan.

You Might Also Like

8 komen

  1. sedihnyaaa...baru 14 hr tu..moga keluarga ni tabah..

    ReplyDelete
  2. weii, ni dia bagi susu pastu tinggalkan ke camner...haiyaa...sedihnya...dah la lelaki tunggal plak tu...haihhh

    ReplyDelete
  3. AMIRAH: Tu lah, sedih kan.

    CIK MOT: Ntah lah CM, mungkin dia bagi tapi tak burp kan baby tu kot.

    ReplyDelete
  4. Ya Allah sedihnya....innalillah...semoga ibu dan ayah nya tabah dgn ujian dr-Nya dan semoga memberi pengajaran kepada kita semua supaya lebih berhati2 bila menyusukan anak yg masih kecil dgn susu botol tanpa pengawasan.

    Biarlah anak kita menyusu di depan kita dan bukan di biarkan menyusu sendirian...huu huu.

    Latest n3: Arwah Si Kemboja Merah Jambu...

    ReplyDelete
  5. ya Allah sedihnye kan kak. dah la dia mmg tunggu boy. masa pas dia bg air putih tu, sape yg tertdo, mak dia ke. moga tabah la mak nye

    ReplyDelete
  6. sedihnya..baru usia 14 hari...huhuhu..xpe. dia damai di sana

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive