Pagi yang Gelap...

Wednesday, June 29, 2011

Kini masih gelap....ekekekeke....masih mendung sebab hujan. Pagi nih hujan lebat betul. Nasib aku dah melepasi zon jalan sesak. Iyerlah...klo dah hujan lebat, mat² motor mesti berteduh bawah flyover kan...kesian dorang kan. Kenderaan pon mulalah slow, especially lori ngan katak besi @ bulldozer yang berderet² di pagi hari. Tu yg buat jalan lagi sesak.


Haihhhhhh...bestnya kalau dapat tidur di waktu² sejuk macam nih kan ☺☺☺.

You Might Also Like

7 comments

  1. ZZzzz..zz...dpt bantal pun best gak :)

    ReplyDelete
  2. tak suka klu pepagi gie kerja ade bulldozer n seangkatan ngannyer berjalan....memang bleh sesak dibuatnyer

    ReplyDelete
  3. pagi yg gelap
    kini sudah terang

    ReplyDelete
  4. kan kan...nagntukkkk...huarghhh

    ReplyDelete
  5. tempat lia tak hujan pun.. huhu panas terik ni..

    ReplyDelete
  6. lebat jugak hujan td kt wangsa maju ni..redup je..

    ReplyDelete
  7. zot,nape rupa kucing ni mcm rupa arwah kucing kite si manja tu eks?

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive