Perhimpunan BERSIH - Senarai Roadblocks Polis start mlm ni sampai Ahad

Thursday, July 07, 2011


Pengumuman...pengumuman...penangan perhimpunan BERSIH sabtu nih, di sini ada senarai jalan² yang terlibat dalam sekatan jalan raya. Sila semak kawasan anda dan cari alternatif lain untuk mengelakkan kesesakan.

Putrajaya to KL,
towards Kajang toll from Bangi,
Jalan Enggang towards AU2 and AU3,
from Damansara toward Penchala,
after Bukit Jelutong/Shah Alam traffic into Kampung Subang,
Damansara toll to Kayu Ara,
Subang airport road,
Jalan Haji Sirat to Taman Sri Pekan,
Klang, front of Monash University,
towards Cyberjaya,
Jalan Kampung Pandan into KL

Nampak gayanya minggu ni berkampung di rumah sajork. Nak keluar sudah semestinya jalan sesak kan.

You Might Also Like

30 comments

  1. senang ckp..toksah kuar umh la sabtu ahad ni :)

    ReplyDelete
  2. kami plan nak ke Cameron, harap2 xderlah tempias perhimpunan tu;P

    by the way. happy birthday Fiza;)

    ReplyDelete
  3. dok umh diam2 le jwbnyerrrr

    ReplyDelete
  4. SAYA TURUN DARI MELAKA 9 HB NI... NAK TAU PASAL APE.. NANTIKAN DI ENTRY SAYA NANTI... :)

    ReplyDelete
  5. kitaorg plan nak balik kg sesudah balik kerja esok...tak mo la duk kat rumah.

    ReplyDelete
  6. hurmm...amiga ni betul2 menyusahkan orang weii...ishh...

    ReplyDelete
  7. dgr citer ade jg perhimpunan bersih ni kat stadium melawati shah alam..tp tak tau lah jadi ke x..cuma beware la utk pnduduk2 shah alam..

    ReplyDelete
  8. hi sis
    jgn lupa join. anum dah tag sis

    http://satanicsoap.blogspot.com/2011/07/1st-give-away-lucky-draw-dsweetchoc.html

    ReplyDelete
  9. adeh LDP pon kena juga ke? macam mana aku nak g shoping dekat one utama ni.. huhu

    ReplyDelete
  10. duk umah layan astro first la jawabnya...hahaha!!

    ReplyDelete
  11. nak blah dr KL esok... cabut!!!

    ReplyDelete
  12. hermm nama punn bersih .. doa2kan lah x jadi apa2 .. kalau cakap bukan2 tu satu doa .. sooo kita doakan x der apa2 yg terjadi .. kan 1 malaysia soo x salah kalau kita berprasangka baik kan :)

    duk umah pun ok ape .. leh layan astro 1st ! :))

    ReplyDelete
  13. aisehhh..mati kebosanan la dok umah je 2hari

    ReplyDelete
  14. AMIRAH: Kat KL sajork...harap maklum. Ko nak join ker nok ☺☺

    ****************************************************************************

    IAWA: Minggu ni adalah hari berkurung...hehehehe...

    ReplyDelete
  15. MUMMY AYU: Sharing is caring sis ^_^

    ****************************************************************************
    ZAILA: Harap² mcm tu lah. Happy holiday zaila & Thanks for da wish ☺☺

    ReplyDelete
  16. NM02: Gitulah gamaknya.

    ****************************************************************************
    AZMIZA: Sama² kak.

    ReplyDelete
  17. BITT: Sila jgn kluar rumah yer ☺☺

    ReplyDelete
  18. FAIRUS: Wah...geng BERSIH yer. Tak sabo nak tunggu entry ☺☺.

    ReplyDelete
  19. AYU: Bagus lah tu. Slamat pulang ke kg yer ayu ^_^

    ReplyDelete
  20. CIK MOT: Memang menyusahkan.

    ReplyDelete
  21. NIEZA: Dengar nya mcm tu lah. Dorang tak bley buat kat KL.

    ReplyDelete
  22. ANUM: Akk dah buat dik, mekasih sudi TAG ☺☺

    ReplyDelete
  23. MYVITRD: Dok umah jer lah. Postpone next week utk shopping ^_^

    ReplyDelete
  24. WAHIDAL: Umah akk ada astro...bestlah..☺☺

    ReplyDelete
  25. MR. RILEKS: Cabut...jgn tak cabut...ekekeke

    ****************************************************************************

    IEDA: Harap² mcm tu lah kak. Umah saya nan ado astronya, layan tv biasa jer lah.

    ReplyDelete
  26. ISABELLE: Ha'ah...sabo jer lah.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive