Wordless Wednesday # 1: Budak Gelandangan

Wednesday, July 20, 2011


You Might Also Like

26 comments

  1. "Saya bukan budak gelandanganlah! Saya adalah budak paling comel tau!"

    Eiii! Comel sgt2!!!!!!!! Nak geget peha die yg montok tu!

    ReplyDelete
  2. Hehehe...meh lah momyfara, dtg jumpa saya, bley geget paha saya yg montok nih ☺☺☺

    ReplyDelete
  3. anak siapa tu...hihihi..kesian dia..hihi..bambamnya dia :)

    ReplyDelete
  4. Alahainya cutenya dia, klu auntie jumpe boleh bwk blk umah Kwn ngn anak2 autie hehe

    ReplyDelete
  5. jom merangkak kat auntie sini.....

    ReplyDelete
  6. hihi..kat mana ko letak qaira ni? nasib baik dia hepi je..hehe

    ReplyDelete
  7. IZWA: Gebus dlm gambar jer ☺☺

    ReplyDelete
  8. MIZAH: Hehehehe...siankan, abah dia nyer keja lah tu.

    ReplyDelete
  9. AJUMOHIT: Mesti best klo dpt kawan ngan anak² untie kan ^_^

    ReplyDelete
  10. Tomei2...
    anak sis ek..
    cutenya

    ReplyDelete
  11. laaaaa ..... seriau nengok lantai berbatu2 tue, abis lutut montot ..kihkihkih

    ReplyDelete
  12. TAK BAIK CAKAP DIA BUDAK GELANDANGAN....

    ReplyDelete
  13. kat manalah anak ko bergelandangan tu fiza...heheeh

    ReplyDelete
  14. HANIS: Mekasih, untie pon comel gak ☺☺

    ReplyDelete
  15. ANUM: Ha'ah dik, anak akk.

    ReplyDelete
  16. ELY: Dlm gambar jer nampak tembam.

    ****************************************************************************

    NIEZA: Hehehehe...biar tahan lasak sket.

    ReplyDelete
  17. FAIRUS: Alaaa...gurau jer, tak der maksud apa² pon ^_^

    ReplyDelete
  18. ILA: Kat wangsa walk, lepas pekena mee udang ☺☺

    ReplyDelete
  19. ya allah!! gebu giler!! rasa nak peluk cium geget semua ada...

    geram okeh!!

    ReplyDelete
  20. cumeinyaaaaaaaaaa si budak cumei nie .. eiii geram akak tau ! :)

    ReplyDelete
  21. alololo comelll nya la haii..

    kak kasi dia pakai seluar panjang la..kesian berlelas lutut dia nanti..hehehe

    ReplyDelete
  22. wowwww..tembamnya anak fiza ni..geram la kite tgk..

    ReplyDelete
  23. x kotot ke anak duk merangkak atas tu???

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive