Wordless Wednesday # 2: TEAMWORK, Haaaa....Semput!!!

Wednesday, July 27, 2011

You Might Also Like

22 komen

  1. hahaha..kelaka tgk gaya qaira tu..bijak sungguh anak dara ko ni..memang ahhhhh semputtt..

    ReplyDelete
  2. AMIRAH: Memang lawak nengok dorang memunggah, habis bersepah bilik tu..haihhhhh...

    ReplyDelete
  3. SAMALAH.. KAT RUMAH TU, HABIS MAINAN DAK FAHIM JE BERSEPAH...

    ReplyDelete
  4. haha yang cakap tau takper tu yang best tu.. eh kita kekecik dulu pun syok giler memunggah kan lelebih lagi kalau terjumpa harta karun hehe

    ReplyDelete
  5. ADIK TOLONG ABANG MENGEMAS KER ATAU TOLONG MENYEPAHKAN...HEHEHE

    ReplyDelete
  6. hehee.. diorang bergabung tenaga memunggah tu ... hehee

    ReplyDelete
  7. sepakat sungguh 2 beradik nih...apa yg penting kerjasama ;)

    ReplyDelete
  8. comel betul budak berdua ni geram aku!

    ReplyDelete
  9. Assalam..
    Itu baru sikit. Kalau kat umah iza, satu bilik khas utk mainan sahaja. Jenuh nak kemas kalau disepah-sepahkan...

    ReplyDelete
  10. abg..ape kata kite kuarkan sume ni..baru feel sket nk main..ok? hahaha

    ReplyDelete
  11. ni bilik depa bermain ke?kalo bilik main tk kisah sgt kalo sepah...hihihi sbb bukan tmpt kita nk lepak2 tkdelah sakit mata mmndg..

    *mmg bekerjasama deme 2..

    ReplyDelete
  12. zaila ni risau bila Ashraf dah besar sket, mahu bekerjasama dengan abang & kakak dia untuk mentongganglanggangkan rumah..huhuhuhu;P

    ReplyDelete
  13. MOMMY FARA: Comel tapi gerammmmm ^_^

    ReplyDelete
  14. FAIRUS: Tu baru fahim sorang, klo ada adik nnt...ko tgk jer lah nnt ☺☺

    ReplyDelete
  15. LADY: Dorang bley geng ngan lady nih, suka memunggah...ekekekeke...

    ReplyDelete
  16. ZAIDAH: Abang & adik sama jer...tolg sepahkan barang ^_^

    ************************************************************************

    LIA: Tu namanya kerjasama...hehehehe...ponek ibu.

    ReplyDelete
  17. mmmm.... dah mula mengemas la tu ye

    ReplyDelete
  18. ini mmeang teamwork terbaik ni...hehehe..semputlah mak dia...heheeh

    ReplyDelete
  19. mmg semput pon tgk...

    fiza : kerepek tu 1kg rm10...area putrajaya bleh hntr..coz bngi siha xbrape familiar la..hehe

    ade ubi msin kunig,bbq,kari n tomato n jejari ubi

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page