Rezeki Di Petang Jumaat

Friday, August 05, 2011


Alhamdulillah...petang nih dapat ole². Company bagi. Dapat apa tu?


Biasalah, kalau bulan puasa nih kan. Mesti lah kurma. Ada 2 jenis kurma. Kurma biasa and kurma yang bersalut coklat. Macam tau² jer kurma kat umah tu dah habis. Kebetulan pagi nih tinggal sebijik jer. Rejeki...rejeki...^_^

Selamat Berbuka uols and Have a Great Weekend ☺☺☺

You Might Also Like

14 comments

  1. eh, yg bersalut cekelat tu tak pernah rasa ko.sedap ke agaknya.nnt boleh la bgtau camne rasanya..syukur ngam2 time dah abis stok ek..heh

    ReplyDelete
  2. Tu lah nok. Sph hubby beli mlm smalam dia lupa gamaknya nak beli. 1st time nak rasa kurma cokelat nih. Klo sedap mak bagitau yer nok ☺☺

    ReplyDelete
  3. kurma kat umah aku tak luak2...meh la datang amik weii...hehehe

    ReplyDelete
  4. coklat tuh tak sedap kak fiza... kalau tak nak campak kat sini ☺☺..

    ReplyDelete
  5. CIK MOT: Lor...yer ker. Ko bagi lah add...aku dtg ☺☺

    ReplyDelete
  6. CINTA: Ekekekeke...tak jalan ah ayat membodek tu ^_^

    ReplyDelete
  7. COKLAT KURMA.. ERM.. NAMPAK ENAK..

    ReplyDelete
  8. kompeni tempat zaila kerja nipun bagi juga tapi takde jenama pun, keras sangat-sangat..harap packaging je lawa..last2 zaila p econsave beli kurma sendiri yg lebih lembut..huhuhuu

    ReplyDelete
  9. Dapnya dpt kurma coklat, tahun ni kami dpt serunding, biasa dpt kurma jugak

    ReplyDelete
  10. Assalam..
    Eh, macam serentak je ni...
    Ptg tadi pun keluar cari kurma sbb kurma dah habis...

    ReplyDelete
  11. kurma salut coklat tu cambest je., tak pnah makan lah..

    ReplyDelete
  12. Dpt kurma! Beshh! Ada kwn penah bwk blk kurma dari Mekah. Ya Allah. Sedapnya. Tak dpt g kurma sesedap yg tu kat msia nie....=(

    ReplyDelete
  13. aku suka kurma salut coklat...suka giler!! tapi hubby pulak tak suka...huhu..

    opis aku ni tah bila tah nak edar kurma..selalu awal ramadhan dah edar dah..ke tak de tahun ni? huhuhu...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive