SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Monday, September 05, 2011

Sticky post until 4th September 2011. Scroll down untuk entry baru. Akan kembali bersiaran seperti biasa lepas Pn. punya blog balik dari cuti raya ☺☺☺


Tinggal beberapa hari saja lagi Bulan Ramadhan akan melabuhkan tirainya. Esok adalah hari terakhir saya bekerja sebelum cuti seminggu...yeay...Memandangkan hari ni dah ramai yang mula bercuti, di kesempatan ini...saya & keluaga ingin mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua Follower, Blogger, Anon, Silent Reader yang sudi berkunjung ke blog yang tak seberapa nih Ampun dan maaf di pinta jika ada salah dan silap, terkurang ajar atau terkasar bahasa.

Kepada mereka yang akan pulang berhari raya di kampung halaman...pastikan kenderaan anda berada dalam keadaan sempurna dan selamat sebelum memulakan perjalanan. berhati² di jalan raya. Semoga anda selamat sampai ke destinasi.

Akhir kata....semoga Lebaran ini di sambut dengan penuh Kegembiraan :-)


You Might Also Like

19 komen

  1. zaila pun nak minta maaf kalau2 sepanjang perkenalan kita ni zaila ada buat salah & silap..moga ukhwah yang terjalin secara maya ini dapat diteruskan lagi di dunia realiti pula

    selamat hari raya buat Fiza sekeluarga ya!!

    ReplyDelete
  2. Agak-agak esok ade entry baru tak? hehehe...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri utk awak. Pandu berhati-hati nanti ye?

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya untuk fiza dan keluarga ye..maaf zahir dn batin kalo ada apa2 komen yg x seswei..

    ReplyDelete
  4. ANUM: Selamat hari raya utk anum juga.

    ReplyDelete
  5. ZAILA: Betul tu, bilalah bley bersua muka nih kan. Selamat hari raya utk zaila & family ☺☺

    ReplyDelete
  6. MOMMY FARA: Insya'allah...dah mood raya sgt nih ☺☺. Selamat hari raya utk fara & family ^_^

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya buat Fiza sekeluarga! Maaf zahir batin yer ;)

    Ucapan Aidilfitri dari BabyIntan…
    ~Salam Lebaran 2011 from BabyIntan~

    ReplyDelete
  8. AMIRAH: Aku suka komen² ko noks, menghiburkan ^_^. Selamat hari raya utk amirah & family juga ☺☺

    ReplyDelete
  9. INTAN: Salam aidilfitri utk intan & family ^_^

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya fiza! maaf zahir batin... kiss iman & qahirah

    ReplyDelete
  11. kak fiza selamat hari raya, mintak maaf kalau terkasar bahasa, termakan or terminum or terpinjam duit tapi tak pulang.. ehehehe! semoga kita berjumpa lagi yer!

    ReplyDelete
  12. SELAMAT HARI RAYA juga

    Dan mohon maaf jika ada terkasar bahasa..

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya aidilfitri my dear...
    maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  14. Selamat hari raya maaf zahir batin take care n selamat bercuti

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya aidilfitri. maaf jika ada kekasaran atau tersilap bahasa sepanjang saya komen dalam n3 kamu. take care sepanjang cuti raya nnt ye.. maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  16. fiza,

    selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin sepanjang kite berblog ;)

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya dari geng kanada

    ReplyDelete
  18. selamat hari raya fiza sekeluarga.
    maaf zahir dan batin!!

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page