♪♫ Happy 1st Birthday QAHIRAH ♪♫

Monday, September 26, 2011


Alhamdulillah...semalam 25 September 2011, genaplah usia anak dara tercinta, Qahirah Bt Husaini. How time flies, kejap betul rasanya. Rasa baru jer aku bersalinkan qahirah. Pejam celik...pejam celik...dah setahun.


Kelahiran yang di permudahkan olehNYA. Memang senang...syukur sangat². Tak der epidural, tak der ubat tahan sakit dan ubat² yang sewaktu dengannya. Just natural delivery. Macam supermak plak rasanya...ekekekekeke...

Untuk my dear princess Qahirah Bt Husaini. Apa yang ibu dan abah harapkan semoga qahirah membesar sebagai anak yang solehah, taat kepada kedua ibu bapa, hormat orang yang lebih tua, di kurniakan kesihatan yang baik, di beri akal fikiran yang bijak, menjadi kakak yang baik untuk adik² yang akan datang, di panjangkan usia, di murahkan rezeki dan di berkati dunia akhirat...AMIN...

Ibu, Abah and Abang Iman Love you so much...mmuuuaaaahhhhhhh...

You Might Also Like

34 komen

  1. weii dah setahun ke...rasanya baru jek semalam ko bersalin...ishh...

    ReplyDelete
  2. comel
    happt b'day
    kejap je dah besar

    ReplyDelete
  3. kejap je kan dah setahun..hepi besday cayang...semoga jadi anak yg solehah, taat pada ibu ayah dan taat pada perintah agama...insyaAllah

    ReplyDelete
  4. CIK MOT: Aku pon macam tak caya anak dara tu dan setahun ☺☺☺

    ReplyDelete
  5. ANUM: Mekasih aunty anum. Kejap jer kan ^_^

    ReplyDelete
  6. SELAMAT HARI LAHIR UNTUK ANAKNYA YE...

    ReplyDelete
  7. happy besday Qahirah, semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki..semoga jadi anak yg tomeyyy!!! hihihi

    ReplyDelete
  8. Masa memang cepat berlalu..

    Masa depan anak-anak adalah tanggungjawab ibu dan bapa...Kadang-kadang.. kita jadi terlalu runcing fikirkan masa depan mereka..
    Maklum laa sekarang nii dunia sangat cepat berubah...

    ReplyDelete
  9. happy birthday dear!!!

    cute nya laa dia ni...;)

    ReplyDelete
  10. pewittttt..dah setahun dah??kejapnya masa berlalu kan..rasa mcm baru je ko bersalin kan..hehe

    ReplyDelete
  11. eh..lupa nak wish..happy besdayyyyy

    ReplyDelete
  12. eppy bestday qahirah...mg menjadi anak yg solehah,dipanjangkan umur,dmurahkan rezki...amin

    ReplyDelete
  13. Happy Bday utk anak dara akak tu..hehe

    slm perkenalan..jumpa kt innit td..

    ReplyDelete
  14. alooo.bam2 nya..happy besday qahirah cayang..

    ReplyDelete
  15. hepi beday qahirah...dah besar ek..cepat betul masa berlalu kan

    ReplyDelete
  16. alahai comeynya...happy birthday Qahirah.

    ReplyDelete
  17. happy birthday sweetheart..
    rasa macam baru je baca entry fiza lahirkan qahirah..hehe

    ReplyDelete
  18. Selamat menyambut ulang tahun...semoga umurnya dipanjangkan dan mendapat rezeki yang murah...

    ReplyDelete
  19. memula sekalik congratsss sbb dh susukan qaira selama setahun!!! (kann? hahhaha)

    selamat hari lahir qaira.. semoga menjadik baby yg baik & bertambah2 comelll

    ReplyDelete
  20. hepi beday qahirah... bestnyer dapat amek gambar masa dia lahir..

    ReplyDelete
  21. happy birthday Qahirah :)

    Fiza, blog fiza ni teramat slow utk loading.. tido bangun, tido balik baru bleh view.. pls dear tgk mana2 yg berat sgt tu ehh

    ReplyDelete
  22. happy birthday Qahirah... shomel tgk baby pipi merah ni...

    ReplyDelete
  23. hepi belated beday qahirah...

    semoga menjadi anak yg solehah yer...amin...

    ReplyDelete
  24. happy besday qahira... semoga membesar bagai johan yer.

    ReplyDelete
  25. eppy bday buat Qahirah Bt Husaini , semoga jadi anak yg solehah ya .. :)

    ReplyDelete
  26. happy birthday qahirah..jadi org berguna bila besar nti ye..

    ReplyDelete
  27. dah terlamabt..tp ttp nk doakan utk qahirah..moga jadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat!

    ReplyDelete
  28. nak ucapkan selamat hari jadi qahirah..semoga membesar menjadi anak yg soleha...amin...

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page