Cukai Perkhidmatan 6% untuk Prepaid Reloads & Starter Packs

Thursday, September 08, 2011


Mulai 15 September 2011. Tak tau lah kalau syarikat telekomunikasi yang lain pon akan kenakan cukai gak. Ni pon aku dapat tau lepas hotlink bagi message. Trus buka website Hotlink.

Jadual harga baru.

Kalau syarikat lain tak kenakan cukai, harus lah aku tukar line. Haiiihhhhh...sumanya nak kena cukai. Lepas nih cukai apa plak nak kena bayar.

You Might Also Like

11 komen

  1. biasala mcm barang lain jgk laa...
    bkn syarikat telco ja yg naik 6% tu... pa la kat kfc,pizza hut,, dan seangkatan dengannya.. semua dah naik 6% cukai perkhidmatan... astro pn ada jgk yg sblm ni tak dak... ish ish ish.. yg teruk pengguna la ..

    ReplyDelete
  2. aduhhh sib baik DIGI tak .. ermm tak ke .. atau belum layie huhuhu

    ReplyDelete
  3. Amboi, prepaid pun nak bantai cukai ke? Mmm...pyh la mcm nie....beban kat rakyat golongan sederhana mcm kitekan?

    ReplyDelete
  4. SEMUA BARANG NAIK HARGA... APELAH..

    ReplyDelete
  5. apa yang kte tau, semua jenis prepaid akan naek cukai.bukan maxis je. tak patot btol

    ReplyDelete
  6. aah td dgr kt radio..dsyt tu 6% byk nyeeeeee..nasib sy pakai pasca bayar..lg jimat..

    ReplyDelete
  7. semua sama la beb

    semua pra bayar kena caj mcm tu

    dah masuk brita smlm

    ReplyDelete
  8. semua sama la beb

    semua pra bayar kena caj mcm tu

    dah masuk brita smlm

    ReplyDelete
  9. more $$$ for the government :)

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page