Wordless Wednesday # 5: Rajinnya...Anak Siapa Nih ☺☺

Wednesday, October 12, 2011

You Might Also Like

21 comments

  1. tolong ibu ke sepahkan lagi?? heheheeee

    baru malam tadi Kira cakap nak lipat baju, comei jek tgk cara dia lipat baju tue hikhikhikkk

    ReplyDelete
  2. meh sini umah unty..tolong unty lipat kain lak

    ReplyDelete
  3. Qaira, tolong lipat baju kat umah auntie amie jugak..huhu

    ReplyDelete
  4. anak sapa tuh.ish ish..hehe..alahai.tomeynya dia..punggah baju mama ...bijak2...

    ReplyDelete
  5. hehe rajin mengemas ke rajin menyepah tu? ;p

    ReplyDelete
  6. Alahai, tgk tu...lom pape dah tunjukkan ciri-ciri anak yg baik menolong ibu.

    ReplyDelete
  7. VNA: Budak tecik nin tolong sepahkan ☺☺

    ReplyDelete
  8. KAK ATTY: KEna bagi upah dulu ^_^

    ReplyDelete
  9. ZUE: Rajin kan saya...ngeee...

    ReplyDelete
  10. FAIRUS: Rajinnnnnnn...hahaha...

    ReplyDelete
  11. FYZZ: Dak tecik nih punggah baju dia sendiri fyzz. Tu lah, ibu malas sgt lipat kain ☺☺

    ReplyDelete
  12. AMIRAH: Auntie...meh import saya ke melaka ^_^

    ReplyDelete
  13. Pandai tolong mama lipat kain ye hihi, boleh diharap ni

    ReplyDelete
  14. boleh buat menantu ni..heehe

    ReplyDelete
  15. eh eh, anak sapa la yang rajin bebenar ni ye.. ehehe

    ReplyDelete
  16. hehee.. sebijik mcm alisha... hahaa

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive