Jangan TENGKING ANAK

Monday, November 21, 2011

Info menarik untuk di kongsi bersama.

Tengking kanak-kanak SEKALI, 1 JUTA neuron musnah. Untuk pulihkan 1 juta neuron tu semula, kita kena bagi mereka makanan yang sihat selama 3 BULAN.

Source: airis-arissa.blogspot.com

Bahaya betul yer tengking anak nih yer. Kena beringat² lah lepas nih.

You Might Also Like

21 comments

  1. Sy rs, klu kita soft spoken dgn anak...neuron kita lak yg musnah berbillion2 sbb menahan sabar! Hahahahah!

    Ok, serius! Serius! Hiks~

    ReplyDelete
  2. haaa tu la pasal... xtau pulak pasal ni..

    ReplyDelete
  3. anak di jadikan bukan utk di tengking
    cakap elok2

    ReplyDelete
  4. oh.... baru tahu... thank's for info

    ReplyDelete
  5. wah..info yg bagus!harus hentikan serta merta....!

    ReplyDelete
  6. uiskkk kena bagi makanan berkhasiat selama 3bulan? uwaaa takmo tengking anak

    ReplyDelete
  7. uiskkk kena bagi makanan berkhasiat selama 3bulan? uwaaa takmo tengking anak

    ReplyDelete
  8. oh bahaya ek..erm thanks share..persediaan nih.hikhik

    ReplyDelete
  9. tak bagus tengking anak kan?cubit je...hehe..

    ReplyDelete
  10. Ye ker? emm kena kasi cara lain kalau nak marah anak ni... hehehee

    ReplyDelete
  11. tgh cube2 nk kontrol voice ni hahhaha, skrg ni duk tahan diri dari cubit anak...

    ReplyDelete
  12. eerrrr betulkah?
    x suke pun tengking anak sebenarnya..lebih suka fahamkan mereka dgn cara yg lembut :-)

    ReplyDelete
  13. mula terfikir2 ada tgking anak tak...hahaduilah..rsanya kerap cubit je kot..

    ReplyDelete
  14. bila tengking2 ni.. suara ibunya pun buleh hilang bbrp hari.. huwahuwa huwa...

    ReplyDelete
  15. saya pun dh mula kurang marah kan anak...kena byk bersabar kan..kalau nk marah tuh kita beristifar

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive