Spontaneous Thursday # 11

Thursday, January 19, 2012

Tuhan tolong lembutkan hati dia, Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup, Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku, Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka, Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku, Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian, Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku, Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa, Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah, Moga cahaya di penanti

Note: Jiwang di hari khamis...layan ker lah erk.
 

You Might Also Like

16 comments

  1. Sbnrnya, pagi khamis nie pun sy dah lyn jiwang. Adehhh!

    ReplyDelete
  2. lorrr nape ni fiza... sedih je bunyi nya..

    ReplyDelete
  3. amiinnn...suke dgr lagu2 ombak windu hehehhe

    ReplyDelete
  4. jiwang ko pepagi gini ye nok...huhu

    ReplyDelete
  5. heeeee suka sangat lagu ni! mendayu2

    ReplyDelete
  6. menderu2 dengar ombak merindu hehehe :D

    ReplyDelete
  7. dear, sori nak ckp..mcm kena lak lagu ni ngan ko...jgn layan sgt sedih2 ni...nnt melarat..ingat anak dlm perut tu..jgn stress2 okeh...

    ReplyDelete
  8. :) apa salahnya layan jiwang.. ;)

    ReplyDelete
  9. sekali sekala berjiwang per salahnya kan..:)

    ReplyDelete
  10. Assalam...
    Dah lama tak jiwang, tak sempat la..ha..ha..

    ReplyDelete
  11. insyaallah serahkan kepadanya semua...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive