Selamat Kembali NETWORK

Monday, February 13, 2012

Woot...woot...network baru jer pulih lepas 3 hari setengah hilang ingatan. Ni istilah orang IT. Bukan manusia jer bley hilang ingatan, network pon sama tau...hehehehehe...

Perghhhhhh...memang bosan tak hingat lah. Apa pon tak bley buat, memang mati kutu di buatnya. Harap² lepas ni ok lah.

Nota: Sediakan air yer, jap lagi i nak datang bertandang ☺☺☺

You Might Also Like

15 comments

  1. nescafe tarik siap...jemput dtg rumh ;)

    ReplyDelete
  2. owhh...patutla gelap jer rumah akak hihihihi

    ReplyDelete
  3. patutlah rumah xde orang hikhikhikk

    kat sini pun kalau network hilang ingatan, memang huru hara la..

    ReplyDelete
  4. kak, sy dh buat air spesel..maila dtg umh.. hehe

    ReplyDelete
  5. kak duk sek 7 eh?? sy duk sek 8.. jiran je kite ni.. sy selalu mkn kt sek 7, kt koh samui.. dl duk kt widuri, tp dh pndh la.. nt de ms kite leh la togeder² eh kak.. :)

    ReplyDelete
  6. Selamat Kembali fiza!!! Rindu nk baca entry mu

    ReplyDelete
  7. baru first time dengar network ilang ingatan.. hahaha

    ReplyDelete
  8. mmg leh mati kutu takde network kan...

    ReplyDelete
  9. alamak tak ada air le... datang kosong le

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive