Wordless Wednesday # 14: Bakal MasterChef Malaysia Akan Datang

Wednesday, February 22, 2012



Nota: Cerita akan menyusul kemudian. Memang mencabar kesabaran kalau nak memasak skang nih, sebab 2 orang pembantu kecik ni sibuk gak nak menolong.

You Might Also Like

19 comments

  1. tetiba rasa cam rambut si qaira ni cute gila la..nak ahmad rambut cenggini gak tp kepala dia selalu gatal berpeluh2..hehe..

    ReplyDelete
  2. hehehehe samalah ngan anak-anak zaila..menyebok manjang..pandai pula si abang tu cakap "teacher pesan suruh tolong mama"
    tolong sepahkan dapur ada:P

    ReplyDelete
  3. ya allah ligat jugak anak dara nih hahaha

    ReplyDelete
  4. hihii lbh kurg alisha gak ni.. kita sibuk dia pun sibuk..hihiii

    ReplyDelete
  5. lor....kesian ko nok...meh anak2 ko, aku jaga, tapi kena bawak balik Rawang la...boleh? hehe...

    ReplyDelete
  6. Hahahah! Sian awak. Comel betul 2 beradik nie. Klu Aydin sibuk nak nolong, sy pancing die dgn toys. Ahh! Mmg tak jadik bt keje le...

    ReplyDelete
  7. mmm... kecik2 dah rajin ke dapo kira ok le tu.. hehehe

    ReplyDelete
  8. huhuhu...sama la kita...tp fiza lagi mencabar sb ada dua org....hehe...

    ReplyDelete
  9. BAIK-BAIK.. JANGAN SAMPAI TERKENA BARANG YANG PANAS..

    ReplyDelete
  10. hahahha...siap ambil stool nak memasak..ini alamat berapa jamlah nak tunggu habis siap memasak nanti silap silap kuali dna periuk kemana stool kemana...

    KIUT la anak-anak fiza!!

    ReplyDelete
  11. tak sabar nak tunggu cerita seterusnya.. ade kawan² taq.. segmen tu yg join huhuhuhu....

    ReplyDelete
  12. lo minat ke dapo lak meka bedua ni..comel je hehe :)

    ReplyDelete
  13. ish..ish...2 beradik ni...rajin sungguh depa.... kena hati2 tau... mana la tau kot tgh2 masak2 tu anak capai benda tajam ke....

    ReplyDelete
  14. Salam,
    Baik2 cucu atuk ini. Takut jatuh nanti

    ReplyDelete
  15. bagus!!!!!!!!!! selamat mencuba ye

    ReplyDelete
  16. alahai comelnya qaira dan abangnya ni, hmmm tolong masak ke tolong menyepah ni hehehhehehhe

    ReplyDelete
  17. adoii!

    samalah dengan Kira & Syakil...especially Syakil tuh mane mama dia ade, kat situlah dia ade gak huhuhuuu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive