Terlupa Punya Pasal....

Monday, June 25, 2012

Hasil tenusu ibu yang di perah hari jumaat yang jumlahnya 24 oz terpaksa di buang begitu sahaja...sob..sob...sob...Aku terlupa nak letak dalam peti ais.

Nak nangis tgk susu basi.

Sebelum tu dah ingat nak letak dalam freezer. Tapi bila dah buat benda lain, terus jadi lupa sebab malam tu nak balik gombak. Sibuk packing nyer pasal lah nih. Dah keluar rumah baru teringat yang susu masih dalam cooler bag...uuwwaaaaaaa...nak patah balik tak der nyer lah. Anggap lah itu bukan rezeki qhalif.

Nilai setitik susu ibu tu pon dah cukup berharga...inikan pulak nilai 24 oz susu ibu...huhuhuhuhu...Pengajarannya, balik dari kerja kena trus masuk dalam freezer. Tak boleh tangguh² dah.

Qhalif:Senyum...tak perlu kata apa². Tak per lah ibu...bukan rezeki qhalif.

You Might Also Like

18 komen

  1. uit byk tu.... kalu dah x de rezeki tu redha jer lah....

    ReplyDelete
  2. Sayangnya.. emmm apakan daya.. wah panjangnya rambut dia terpacak lagi

    ReplyDelete
  3. Aduh mak...comelnya si kenit tu....

    ReplyDelete
  4. owh susu ibu boleh di biarkan kat luar berapa lama sebenarnya u?

    ReplyDelete
  5. heyy..cute nye baby sinyumm :)

    ReplyDelete
  6. xpe sis, lepas ni sure rezeki qhalif lagi banyakkkkk... insyaAllah ^___^

    ReplyDelete
  7. comelnya rambut dak tomel ni..hik hik hik..
    next time ko kena terus masukkan la nok. nnt memng lupa sbb benda tak nmpk kan.selalu kena dulu.skrng ni x prnah lagi lupa sbb laki ai yg simpankan. tau dak kenapa? sbb dia rasa brsalah pernah terlupa nk tutup rapat peti ais..muhahaha..

    ReplyDelete
  8. aloo.
    kesian baby comel... xpe2 nt ibu buat lain..=D

    ReplyDelete
  9. nak buat mcm mana...x ada rezeki...

    ReplyDelete
  10. yelah..nak buat camana..lenkali pentingkan susu qhalif ye..yg lain boleh tunggu..hehehe..

    ReplyDelete
  11. Alahai sayangnya fiza!! Byk tu, dulu Aju pum 3 hari baru dpt byk tu, xpelah bukan rezeki kan, comelnya rambut qhalif hihi

    ReplyDelete
  12. alahaiiii sayangnya.. tp tu la, mmg bkn rezeki qhalif la kan... adalah hikmah disebaliknya tu :-)

    ReplyDelete
  13. Alamak ruginya.... Pas ni kena beringat k....

    ReplyDelete
  14. tak di sengajakan.. takpe Qhaliff ckp nnti ada rezeki yg melimpah ruah Tuhan bagi.. :D

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page