KUCING pon nak naik Lif jugak...

Wednesday, July 18, 2012

Gambar agak blur, kelam kabut nak amik gamba ☺☺

Penat dah asik naik tangga jer. Sekali sekala nak gak naik lif kan. Kucing jaman moden, Kelasssss ko kucing...hahahahaha...memang lawak lah.

Petang semalam masa balik keja. Anak bujang ajak naik lif. Berjalan lah 3 beranak ker hujung blok. Sekali ada lah sekor kucing ni dok tepi tiang. Agaknya menunggu orang yang nak naik lif kot. Iyerlah...nak tekat button tak sampai kan...muahaha...Bila nampak jer kitorang menuju kat lif tu, cepat² dia bangun. Bila pintu lif terbuka, kucing tu dulu yang masuk yer...amboi...over ko yer kucing. Aku ngan iman dah tergelak².

Dah sampai tingkat dua, kucing ni pon meluru keluar gak. Kucing nih nak cari makanan agaknya. Iyerlah...baru lepas hujan, lapar agaknya. Kesian nengok. Nak bagi makan...kat umah tak der makanan nak bagi. Tak tau lah kucing orang bela atau kucing luar.

You Might Also Like

18 komen

  1. hihihihi... malas eh kucing ni nak naik tangga tunggu lif juga hihihihii....

    ReplyDelete
  2. hehehe...kelaka la kucing ni..suka gak tengok kucing comel2 tp hakikatnya daku bukan pembela kucin yg baik..huhuhu..

    eh nok dh lama ko x citer psal iman anak bujang ko tu rasanya

    ReplyDelete
  3. dia cari rumh tuan dia tk jumpa kot..

    ReplyDelete
  4. hehe..kucen pun pndi nek lif & trun ikt org sbb dier xley nk tekan tgkt lain..hihi...

    ReplyDelete
  5. wah...kucing tu pon turun tingkat 2?..rumah mana tu?.. :)

    ReplyDelete
  6. hahahaha lawak cite akak nie, kucing era baru

    ReplyDelete
  7. hahahaha...advancenyer kucing zaman2 skragkan......

    ReplyDelete
  8. HUH... PEMALAS PUNYA KUCING... GUNA TANGGALAH... :)

    ReplyDelete
  9. hahhahahhaa memang kelakar la u..kucing tu...

    ReplyDelete
  10. hahaha nasib baik dia pandai kua. kalau tersepit tak ke haru

    ReplyDelete
  11. mcm kucing kt umah i gaklah ni..bijak kan..

    ReplyDelete
  12. Kakakakkakaka gelak Aju baca entry fiza ni, Meow pun pandai naik lif ye, jgn terkepit udahla, comelnya bila dibayangkan hihi

    ReplyDelete
  13. ekkeke kucing malasss nie ;)

    ReplyDelete
  14. kucing sekarang ni mcm manusia, ade perasaan.. dah tau rasa penat, nak naik lift pulak. ahaha

    ReplyDelete
  15. hahaha macam kak ros ckp kat atas...ni kucing moden ni...eekekeke :P

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page