MOWHAWK Style!!!

Wednesday, September 19, 2012


Tempat kejadian: Dalam bilik @ Home sweet home
Tukang Gunting tak bertauliah: Abah Qhalif


Amacam aunty² dan uncle²...cantik tak rambut saya. Ni rambut asli tau. Memang terpacak secara semulajadi. Tak main lah pakai minyak...hehehehe...


Weekend aritu si dia alter rambut Qhalif. Rambut belah kiri dan kanan tu dah panjang sangat. Asyik tergaru² jer...gatal gamaknya. Susah gak nak potong rambut anak bujang tecik nih. Bergerak² jer kepalanya. Nak botakkan...macam sayang lah plak. Tapi nak kena botak kan jugak nih.


You Might Also Like

21 comments

  1. Amboiiiii bukan main lagi rambut dia.

    ReplyDelete
  2. Saya pun baru ja gunting rambut anak saya yg pompuan tu. yg depan ja lah sbb panjang sangat sampai mo termakan dah rambut depan tu....

    ReplyDelete
  3. Saya pun baru ja gunting rambut anak saya yg pompuan tu. yg depan ja lah sbb panjang sangat sampai mo termakan dah rambut depan tu....

    ReplyDelete
  4. fuyooo...memg style btl rambut dia

    ReplyDelete
  5. tak dibotakkan lg ker..elok dipercepatkan...nnt lamabt lak nak tumbuh rambut baru//..

    ReplyDelete
  6. hihii kanan kiri je ek.. yg tgh2 tu mmg terpacak betoi yer.. dh la rmbut pnjang :-)

    ReplyDelete
  7. fuyoooo mmg style lah rambut dia..terpacak lagi! hehe

    ReplyDelete
  8. ahahha soo cute qhalif .. adehhh x menahan tgk wajah monk halwk nie !! ;))

    ReplyDelete
  9. amboi.. kemain pacak lagi rambutnya... hihihi... tapi comei...

    ReplyDelete
  10. fuyoo..tinggi tu dia punya pacak..

    ReplyDelete
  11. amboi..ni kalo cicak jatuh trus mati kena tikam dek rambut qhaliff..hehehe

    ReplyDelete
  12. salam kenal....and follow you....
    cantik rambut si comel tu.....

    ReplyDelete
  13. Ape dah jadi? Nape ramai yg tgk gamba sy nie?

    Cute pic dak kenit ni....

    ReplyDelete
  14. hihi..jd mangse abah yer...hihi...cumil sgt :p

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive