SAGA sepet sebelah

Tuesday, September 04, 2012


Salam semua. Kejap jer dah masuk bulan september kan. Apa yang menarik bukan sepetmber ni yer? Hhmmmmmm...birthday anak dara ku itu. Owh...nak masuk 2 tahun dah umur kamu yer nak.


Ok...berbalik kepada tajuk. SAGA sepet sebelah...keta SAGA yg accident aritu lah. Si dia cakap dah macam SAGA mata sepet. Bila di ingat² kan balik...memang sedih tak hingat lah kan. Tapi benda dah nak jadi, let bygones be bygones sudah.

Semalam hari cuti berjemaah. Sebabnya nak hantar SAGA sepet tu ke bengkel. Nak touch up balik kasi cun. Heboh bebudak kat office nih bertanya...kenapa, bila, bagaimana...bla..bla...SAGA sepet jadi perhatian uols. Pergi beraya pon orang dok bertanya. Malu mak uols sebab mak yang menyebabkan keta SAGA tu jadi macam tu.


Dari tengah hari sampailah petang, SAGA sepet sebelah dah tak sepet lagi. Tapi mata mak yang sepet uols bila nengok baki account dah susut. Owh my money. Duit terbang dengan pelbagai gaya bebas...bak kata pn.amirah kita *pinjam ayat ko yer nok*. Lepas tu kan, kesan ketuk tu masih belum di cat lagi. Tak der lah banyak sangat. Buat step by step. Tapi tak per...duit boleh di cari kan. Alhamdulillah...duit hasil blogging pon dah on the way. Boleh cover sikit². Gaji pon lambat lagi nih...alahaiiiii...Nampak gaya nya ada yang kena bawak bekal gi office nih...muahahaha...

Tapi kan, rasa fobia tu masih ada lagi lah. Mudah sangat terkejut bila ada keta berdesup laju kat sebelah. Hi! lah fobia...pegilah kau jauh².

Note: Sedap mata memandang bila keta dah ok...tak kemek lagi. Kalau tak tu, tak sanggup nak pandang.




You Might Also Like

21 comments

  1. salam singgah
    boleh gak pinjam ayat tu...
    =)

    ReplyDelete
  2. betol..mmg rse sakit mate klu nmpk kemek kt kete.....kete sy msh lom cat lg..bru pas ketok aritu..adeh..sakit mate tgk wrne mrh tu..hukhukhuk

    ReplyDelete
  3. betul tu sis.
    selagi ada cacat cela kt kereta kita, mmg sakit mata n sakit ati je tgk. huhuhu
    kitorg pun dah 3x org langgar n calarkan kereta.
    rasa nk menangis je tgk kereta camtu.
    nak dpt dah la susah. huhuhu

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/09/happy-birthday-kakak-today-is-your-day.html

    ReplyDelete
  4. Iyalah, duit datang dan pergi. Mujur juga ada datangnya. Buat pergi je yang laju tapi yang datang langsung tak ada... aduuuuuhai!

    ReplyDelete
  5. ni namanya belanja tanpa diduga,, sedihlah kan kalau jadi camnih.. huhu

    ReplyDelete
  6. kene masa beraya ker?
    tapi mmg fobiakan pastu...sy pernah jugak merasa gitu...pernah xcident 2x org langgar blkg...tapi bukan ari raya la..

    ReplyDelete
  7. hahahaha..suka ayat tu duit terbang gaya bebas..kelakarlah

    ReplyDelete
  8. biasalah klau dah kereta punya hal, mmg siaplah duit tu!

    ReplyDelete
  9. alahai memg gaji lmbt g pun kak huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. hahaha...skrng saga dah tak sepet lagi.takpe, nnt ko dpt duit blogging tu masyukkk.besday qaira brape hb nok? 10hb same ngan auntie amie ke?

    ReplyDelete
  11. bila dah repair semangat skit nak drive kan..kalu x duk fikir je yg sepet tu...

    ReplyDelete
  12. lepas ni extra careful ye sis..takpelah sis..duit boleh dicari..kalau nyawa? syukur alhamdulillah u takde apa2..

    ReplyDelete
  13. huhu.. mende dah nak jadikan.. apa2 pon..kete pon dah ok..xpela melayang sikit..asalkan hatipuas kan

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah yg penting tak sepet dah..n yg penting sure duit bloging lebat ni..hihiks :)

    ReplyDelete
  15. Takpe fiza, pasni kene lebih hati2 tau, malang memang tak berbau kan, apa yang penting fiza selamat

    ReplyDelete
  16. KERETA SAYA DAH MACAM2 TANDA ADA. KEMEK, BERCALAR, GESEL,...

    ReplyDelete
  17. lps ni kne lbh hati2... mmg xsk kan tgk kete kemek2 tp tu la, poket pun seklai kemek gak.. hihhi

    ReplyDelete
  18. dugaan tu nak buat mcm mn kan benda nk jadi...duit melayang tu tersentap gak kan hihihi

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive