Ba..Ba...Cakkkk!!!

Monday, October 29, 2012



Assalamua'laikum semua. Selamat hari isnin. Amacam...best tak cuti? Macam saya nih, bila dah lama coti rasa liat jer nak bangun gi keja pagi nih...haisshhhh...

Pagi ni pon rasa lemau jer. Monday blues gamaknya. Nak kena recharge dulu nih. Nak citer banyak pon mood tak mari lagi. Alahaiiii mood...marilah datang padaku...ahaks...

Note: Biasalah...mood blogging ada pasang surutnya kan.    


You Might Also Like

45 comments

  1. fuyyooo...rambut dia memg smart!!

    ReplyDelete
  2. alahai comelnyer..... dah lama tak menyinggah rupanyer dah ade baby baru...tahniah fiza...

    ReplyDelete
  3. saya tiap ari pun melemau nak pergi keja hehe

    tapi hari ni lg lah lemau sebab 4 hari cuti kan

    ReplyDelete
  4. ALAHAII...dah beso dah kamu ye nak...

    ReplyDelete
  5. betul3. mood blogging kena cari. Nanti ada lah balik mood nya tu.

    ReplyDelete
  6. cakkkk alahai pandai pulak si kecik ni main babacak ye hehehhee

    ReplyDelete
  7. samalah....tu.....kalau bercuti panjang macam tulah.....malas segalanya he heee......

    ReplyDelete
  8. Kita masih cuti lagi...ngeh ngeh ngeh ;-)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum fiza...cak juga..:)

    ReplyDelete
  10. diriku takde cuti. keje kat umah tak pernah habis hihihi

    ReplyDelete
  11. akak ada tnye DC kan..akak try tanya kak izan @ cikmot tu.. hri tu dia ada beli..

    ReplyDelete
  12. wak pon sukak tengok baby rambut tercacak jugakk.. ahakkks

    ReplyDelete
  13. alor2 .. comelnyaa dia geram akk tgk !

    yelah dikk , akak nie EL ari nie .. bdn x berapa nak sedap .. memang lemau betul hari nie huhuh

    ReplyDelete
  14. hpy working hahahaha :D
    cute baby tu tolong gigit pipi dye sikit fiza ;)

    ReplyDelete
  15. comeiii...

    blogging..biasalah...:)

    ReplyDelete
  16. @MizzTina:

    Suka tgk rambut jer ker kakak santek, orgnya??

    ReplyDelete
  17. @zaidah:

    Mekasih zaidah. Dah 6 bulan pon umurnya.

    ReplyDelete
  18. @Tina Othman:

    Hari2 melemau yer kah, parah dah nih...ekekeke...

    ReplyDelete
  19. betul tu..bila ada mood rasa macam nak buat karangan je,pastu nak buat citer berentri2 rasanya..hehe

    ReplyDelete
  20. Weiiiii..budak tecik rambut pacak...ekekeeee...

    ReplyDelete
  21. @Aju Mohit:

    Dah pandai macam2 dah aunty aju.

    ReplyDelete
  22. @yan's cottage:

    TU yg tak suka klo cuti panjang tu.

    ReplyDelete
  23. @maszull:

    W'salam mama...mama nak babacak gak yer...hehehe...

    ReplyDelete
  24. @Nurhayati:

    SAHM memang sentiasa bekerja kan.

    ReplyDelete
  25. @Wak Gelas™:

    Rambut mahal tu wak...pacak dgn sendiri.

    ReplyDelete
  26. comelnyaaa...rambut qhalif pun comellll

    ReplyDelete
  27. as salam

    sama mcm akk kalau ada mod updet 4, 5 entry hehe

    ReplyDelete
  28. alahai comelnyer diaa dengan rambut terpacak tuh hehe

    ReplyDelete
  29. Kerja pagi Isnin baru ini tidak ramai rakan sekerja masuk pejabat kerana ramai yang masih bercuti.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive