Terapi GIGI!!!

Wednesday, October 17, 2012



Terapi gigi bersama Eskem Jagung Homemade. Terapi lah sangat kan @_@. Ada tiga (3) cawan. Untuk anak bujang, untuk anak dara dan untuk mak budak. Rasanya...mestilah sedap. Sebab buat dengan penuh ikhlas dan penuh kasih sayang...ekekeke...


Aritu dah buat Chocolate Oreo. Kali ni buat perisa jagung plak. Tapi kan, bebudak ni lagi suka eskem coklat lah. Bertambah² makan. Eskem jagung macam kurang minat sangat. Tak minta tambah pon...huhuhu...mak sentap tau. Mak budak ni jer yang suka eskem jagung.




Dah makan kenalah posing kan. Wajib tu. Dah tak payah nak beli eskem lagi. Kalau anak nak eskem, senang jer jawapan nak bagi...'kat umah kan dah ada eskem'...hehehehe...



You Might Also Like

28 comments

  1. ish kak...bukan ke lg sakit gigi mkn ice cream nie huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. igtkan terapi gigi ape la td..hihi~ upernyer aiskrim..hehehe~

    ReplyDelete
  3. derang tak minat sgt kan jagung..takpe2, aku minat..jap lagik aku mai umah..hehehe

    ReplyDelete
  4. piuwww....kompem menyegarkan

    smlm tgk menu alam, host tu minum air bandung jagung.. alamak...adapnyer

    ReplyDelete
  5. nak try buatla..mesti laki sy ckp sy terer!!

    ReplyDelete
  6. terapi gigi...hahaha...ingat apa la tadi..

    ni mau sekali mak budak tak der gigi kalo selalu sangat makan eskrem ^_^

    ReplyDelete
  7. sebagai budak2, jagung nie bau dia lain sikit. So, memang diorg tak suka. Dah lama2 sikit...dah besar2 besok baru diorg suka:)

    ReplyDelete
  8. Alamak kalau i makan aiskrim memang ngilu habis..tak tau kenapa..tapi i suka tau mkn aiskrm sedapppp!

    ReplyDelete
  9. kalau dia org tak suke.. meh ler bagi saya...

    ReplyDelete
  10. Bertuah mereka dapat ibu yg rajin :)

    ReplyDelete
  11. Anak-anak fiza macam anak kakak dan kakak juga suka yg coklat.

    Fiza boleh lah buat aiskrim goreng yg mereka tak berapa suka - dah kena roti mesti habis punya:)

    ReplyDelete
  12. wah..sedapnyer..eskrem jagung..tp mmg la..bebeudak suke eskrem coklat lg..perisa lain tu ssh skit diorg ni nk suka..hehehhe..

    ReplyDelete
  13. wah..boleh bukak bisnes ais krim tu...hehehe

    ReplyDelete
  14. sedapnya aiskrim buatan sendiri sis.. mesti anak2 suka makan tu :)

    ReplyDelete
  15. huh tgh panas ni dpt mkn eskrem mmg xhenggat la hiks

    ReplyDelete
  16. sedapnya eksrim..budak2 memang suka perisa coklat..mana resepinya..

    ReplyDelete
  17. wahh nie sure sedap nie dikk
    sukelah budak2 tuu hari2 leh makan aiskrimm
    budak2 dgn aiskrim x dpt dipisahkan ;))

    ReplyDelete
  18. bukan ke lagi niluuuuuuuuuuuuuuuuu~ ;)

    ReplyDelete
  19. hai kak nama pun budak2 wajib la lbh suka coklat oreo :P

    ReplyDelete
  20. sedapnya makan eskem buat sendiri..suka eskem jagung juga

    ReplyDelete
  21. bagusnya fiza... dh mcm2 perasa fiza try ni.... :-)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive