Iklan ZALORA Versi ISLAMIK

Friday, November 23, 2012



Amacam??? Cute kan iklan nih...hehehe...Peringatan buat diri sendiri juga. Supaya dapat memperbaiki diri dan cara pemakaian daripada baik kepada yang lebih baik, insya'allah (^_^).

HAVE A GREAT WEEKEND UOLS ☺☺

Note: Hari ni dah start MAHA 2012. Harap² jalan tak sesak lah.

You Might Also Like

25 komen

  1. hahaha....comel!

    senyum sambil berdakwah..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza...wah siap boleh tukar dialog nyer...;)

    ReplyDelete
  3. sweetnya

    ala teringinnya nak pergi Maha, dulu2 je penah pergi

    ReplyDelete
  4. he he he suka2 happy weekend juga ye

    ReplyDelete
  5. SIAPALAH YANG KREATIF YANG MENCIPTA AYAT SEDEMIKIAN RUPA.. TERBAIK..

    ReplyDelete
  6. menariklah iklan tu..hehehe..dee tahun ni tak gi lah MAHA..

    ReplyDelete
  7. hihi comel sgt. skang ni tgh mencari tops yg bole menutup montotku. nak pakai tunics terlalu panjang. orgnya kenit sgtkan susah ooo nak cari baju suar n kasut sob sob sobbbb

    ReplyDelete
  8. Hihi..like...
    Kdg2 tpikir..betul ke ngara kita ni islam sbb iklan pun x de yg bcirikn islam T___T

    ReplyDelete
  9. nice post..)
    terima kasih sudah berbagi

    ReplyDelete
  10. ape kaitan dgn zalora ek? hmmm xfhm la kak :/

    ReplyDelete
  11. a'aa iklan nie memang cute n penuh pengajaran la fiza...:)

    ReplyDelete
  12. peringatan utk saya gak iklan ni. :-) pandai yang ubah iklan ni kan

    ReplyDelete
  13. haa. iklan macam ni yang patutnya kita nantikan kak. hehe. sambil beriklan, sambil mengingatkan.

    ReplyDelete
  14. hahahaha...comel! ada msj yg bagus di situ

    ReplyDelete
  15. tokei dia muslim tak? ... rasanya bukan...

    ReplyDelete
  16. sgt comel iklan ni..patut disebarkan

    ReplyDelete
  17. baguslah...ingatan untuk kita semua

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page