Speechless!!!

Friday, November 02, 2012



Seorang bapa yang menangisi...meratapi kematian anaknya. Allahuakhbar...sangat² sedih. Perang yang tak berkesudahan. Kanak² dan bayi yang tak bersalah menjadi korban.

Note: Rasa sangat² bersyukur dapat hidup di Bumi Malaysia yang aman damai...alhamdulillah...Tiada peperangan. Cuma berperang di medan politik jer ☺☺☺

You Might Also Like

23 comments

  1. perang politik pun takut jgk kak..kena bunuhla, kereta dibakar la, rumah kena lembar bomla...

    ReplyDelete
  2. as salam

    tu lah syukur alhamdulillah..tu yg malas sgt nak angin satu badan bab2 politik skang ni..yg tau nnt PR jage laa..haha :)

    ReplyDelete
  3. Syukur alhamdulillah, Malaysia bebas daripada keganasan.

    ReplyDelete
  4. Anak2 syurga. Biarlah dia kembali kepada pencipta-NYA daripada hidup terseksa di atas dunia ini. Al-fatihah.

    ReplyDelete
  5. seriuos tersentuh tgk pic ni..ya Allah...xdpt nk gambar perasaan si ayah tu kan....try to put myself into his shoes...waaaa....xsanggup...

    ReplyDelete
  6. Ya. Dan saya taknak itu terjadi kepada saya.

    ReplyDelete
  7. cian nye tgk baby tak bersalah tu..sgguh kejam sape yg membunuhnyer..

    ReplyDelete
  8. subhanallah...
    tersentuh hati tengok..

    ReplyDelete
  9. tidak...tak boleh renung gambar tu lama2....teringat qays!

    huhuhu

    ReplyDelete
  10. sedihnya..
    kesian nasib hidup mereka.

    ReplyDelete
  11. ya betol tu seharusnya kita bersyukur dpt dduk dimlasysia yg aman ni ;)

    ReplyDelete
  12. BERSYUKUR SANGAT TINGGAL DI BUMI MALAYSIA. TURUT BERSIMPATI KEPADA MANGSA KEGANASAN DI SELURUH DUNIA..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah berada di bumi yang aman..

    ReplyDelete
  14. mmg sedih tgk..kesian..alhamdulillah kita hidup aman di sini

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive