Jemput semua...

Wednesday, December 19, 2012



Jemput makan Nasi Lemak Sedap bersama kerang. Sila...sila...sila jamu mata dan tekak. Perghhhhh...terbaik der....hehehe...kejam ko mak jemah ^_^. Uols dah breakfast ker? Kalau belum tu, maaf lah yer sebab buat kamu terliur tengok nasi lemak sedap nih.

Tengah hari ni selera Pantai Tumur plak. Dah siap tapau, member tolong tapaukan. Ko nampak...kuatnya mak jemah ni makan. Tak padan dengan cikeding kan. Dah beli nasi lemak pastu beli kuih lagi, minum pulak air milo jadi sihat dan kuat. Makan untuk tengah hari pon dah beli. Owh...saya kuat makan. Tapi tak risau sebab badan tak naik pon...saya suka...saya suka...Lagi pon ibu menyusu ni cepat lapar lah.

Note: Hari ni keputusan PMR kluar. Tak sabar nak tahu result anak saudara saya tu ☺☺


You Might Also Like

29 comments

  1. ada lagi tak..jap lagi aku sampai...
    ko ajak kan...hahaha

    ReplyDelete
  2. walaupun sy da breakfast spaghetti sup,nasi lemak kak fiza buat sy lapar

    ReplyDelete
  3. terbaikkkkkkkkkk..

    aahh...ibu yg mnyusu mmg cepat lapar..mcm saya pon asyik2 nak mengunyah jer..hahahahaha..

    ReplyDelete
  4. wah wah wah. sedapnya nasi lemak sambal kerang! dah lama kot saya x mkn nasi lemak camni. bestnya!!! meh belanja saya :P

    ReplyDelete
  5. Wahh mmg sdp sgt nasi lemak lauk kerang. Dulu ms kerja kt KL mmg selalu beli kat CM tu.

    ReplyDelete
  6. waa..pepagi sarapan nasi lemak sambal kerang...

    alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. ololoo... sedapny..mak aiii..lapo rase..hehe nak cikit boleh..>,<

    ReplyDelete
  8. wAH PAGI2 LAGI, TAPI SIAP DAH TAPAU UNTUK LUNH :) BAGUS2.. HIHI..

    ReplyDelete
  9. semoga anak saudara dpt result PMR yg cemerlang!!

    ReplyDelete
  10. salam kenal.baru follow sini :)

    sedapnye nasi lemak dgn kerang,..!

    ReplyDelete
  11. sedappp nye. lama dh x jumpa ns lemak sambal kerang yg sedap

    ReplyDelete
  12. owh sedapnya lapar pulak terasa tgk kesedapan nasi lemak kerang ni fiza ;)

    ReplyDelete
  13. sama la kita makan dan makan dan alhamdulilah berat ssh nak naik hihihihi :p

    ReplyDelete
  14. nasi lemak kerang memang mantap. nak tambah syok lagi plus sotong n paru. mabeles. hehe

    ReplyDelete
  15. wow nasi lemak lagi....cam teringin balik pulak nak makan...hehe

    ReplyDelete
  16. wah sedapnyaaa terliur tengok nasi lemak awak. dahlah tengah lapar ni..hehehe

    ReplyDelete
  17. adoi kejamnyerr..dah la posa ni hehe

    ReplyDelete
  18. untunglah mkn byk badan tak naik..dee ni bagaikan dipam pam..

    ReplyDelete
  19. saya suka juga makan nasi lemak dengan sambal kerang..

    ReplyDelete
  20. sedapnya nasi lemak... dh lama xmkn ni

    ReplyDelete
  21. untung la bdn xcpt naik klu bdn sy fuhh dasat gila smgu blh naik 2kg klu mkn xhenti wakakaka!!

    ReplyDelete
  22. sedapnye tp sy tak mkn smbal kerang la..huhuhuhu

    ReplyDelete
  23. uihhh..feveret nih..nasi lomak....hehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive