KARIPAP LORI!!!

Wednesday, March 13, 2013



Karipap Lori? Macam mana rupa Karipap Lori nih? Karipap ni bentuk lori ker? Haaaaa...aku pon 1st baru dengar. Jakun lah plak kan. Nak juga tau macam mana rupanya.


Ini lah rupanya. Besar giler punya karipap. 1st time aku nengok karipap beso gini. Dasar jakun kan, trus beli ko. Ada dua perisa. Ayam dengan daging. Harga plak RM2.50. Berbaloi lah kot dengan kebesarannya kan. Rasa plak.....aku tak rasa lagi. Teringat kat anak². Tak patut plak aku makan karipap lori ni sesorang kan. Sharing is caring and loving kan. Balik nanti nak makan dengan anak². Mesti anak² pon teruja tengok karipap beso macam ni kan. 


Kalau sesapa teringin nak merasa Karipap Lori ni, silalah hubungi nombor yang tertera tu. Biasalah kan. Kita ni pantang tengok makanan. Asal tengok makanan jer, mesti terliur even makanan tu hanya meggi jer pon. Mengalahkan ibu mengandung. Semalan tengok entry FARA masak megi, malam tu mak masak megi noks ☺☺

Note: Macam ni lah bila dah jadi ibu kan. Makan jer mesti ingat anak². Mak makan sedap²...anak² makan apa lah kat skolah tu.

You Might Also Like

30 komen

  1. ahh sudah...aku lum makan lagi ni...tetiba rasa nak masak megi...so how...

    weii, aku syak karipap tu beso macam lori kut...takde pun bentuk lori...
    kan???

    ReplyDelete
  2. karipap giant biasa juga dgr..mmg mcm gergasi pun..karipap lori...nti nak buat karipap kapal selam..heheh

    bila nak mkn potong kecik2 juga..nak tarik pelangan..tabik spring kat mereka

    ReplyDelete
  3. mmg besar gabak la kalau dah nama karipap lori tu kan. hehehe. makan sorg2 mmg x abis.

    sama la ngan saya kak, setiap hari mesti akan bawa balik ape2 utk anak2. makan ape pun mesti ingat kt diorg

    ReplyDelete
  4. Yer Fiza, kita sebagai Ibu ni mmg kalau buat apa2 pn mesti ingat kat anak :)
    karipap ni tak jual kat mana2 ke?
    ke kena call baru boleh beli?

    ReplyDelete
  5. karipap lori..huhu...macam2 la nama orang letak ye...aah la kan nok, bila kita makan sedap2 mesti teringat kat anak2...

    ReplyDelete
  6. mcm kat sungai besar punyer la ni

    ReplyDelete
  7. karipap lori..komersial namanyakan buatkan orang terpikat...

    ReplyDelete
  8. kebetulan tgh makan karipap masa bc entry nie tapi wina punya bukan karipap lori la, karipap basikal je hahahhh :)

    ReplyDelete
  9. bagus, promote bisnes org kita..mesti sedap ni :)

    ReplyDelete
  10. Hahahahaha! Mmg tau. Sy pun, klu beli pape...tak sgp mkn dulu. Igt anak laki, simpan n blk umah makan sama-sama.

    Sy pun pantan ggak tgk gambar makanan. Dah skg ni nak mencari karipap besar tu lak. Heheheheh!

    ReplyDelete
  11. hehehe..normal kan jadi mak..makan sedap tetibe teringat ape la anak mkn kat taska kan..cukup ke kenyang ke..

    ReplyDelete
  12. kenyang tak makan sebijik karipap tuh...??

    ReplyDelete
  13. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman..
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. lorhhh macam2 jenis skrg nie ekeke
    pelik2 juga akak nie dgr ekeke ;)

    ReplyDelete
  15. wahhh karipap lori nama diberi,...kita pun sukalah karipap gemok camtue,..puas mkn,..

    buat terliur jeee hehehe

    ReplyDelete
  16. INGATKAN KARIPAP YANG DIJUAL ATAS LORI TADI.. :)

    ReplyDelete
  17. hmmm mcm2 jenis nama karipap ni ye fiza, hmmbetul tu, anak2 diutamakan

    ReplyDelete
  18. Haha.besarnye....tak pernah tgk lagi..selalu comei comei je
    Puas makan ni......

    ReplyDelete
  19. besaq sungguh tu...2.50 berbaloilah kot !

    ReplyDelete
  20. 2.50 satu...jimat mkn nie je xyah lunch hehehehe

    ReplyDelete
  21. Kenyang tak payah mkn nasi....ni yg masuk jjcm tu hari yek...karipap gergasi

    ReplyDelete
  22. tgk signboard nak gelak..ingat tipu..

    rasa nanti bgtau ye kak sedap ke idak..hehe

    ReplyDelete
  23. betul tu... makan apa2 mesti ingat anak2... besar nampak karipap tu...

    ReplyDelete
  24. oh..tak pernah dengar.baru tahu..sekarng dah ada macam2..huhu

    ReplyDelete
  25. hoi besar gila! karipap paling besar sy makan karipap ikea je HIHIHIHHIH

    ReplyDelete
  26. Pos sini sikit..nampak macam sedap jer! ^^

    ReplyDelete
  27. masa kat penang pernah makan karipap besar.tp panggil karipap gergasi..hihi

    ReplyDelete
  28. besaq tu seketoi makan pn ntah xabis pa hihi

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page