Kalau ANAK KECIL Boleh Menulis....

Tuesday, April 23, 2013



Mungkin ini yang akan mereka katakan. Maafkan kami anak² kerana terlalu pentingkan diri. Kamu masih kecil untuk memahami apa yang betul dan apa yang salah. Tapi kami sebagai ibu...kekadang tak faham dengan isi hati kamu. Terutama bila amarah mendatang.

Note: Speechless sebab semuanya benar belaka. Terbayang wajah anak². Cepat lah petang....Nak balik...huhuhu...


You Might Also Like

29 komen

  1. kalau la diorang boleh cakap mcm ni kan....mesti kita blh tahan marah...

    ReplyDelete
  2. tahu je nk dating ngan sape kan...kakaaakaaka

    ReplyDelete
  3. salam.sy masih pujuk di tulis elok2 walau ada mrah2 tpi sy sabarkan hati anak2 mmg bgtu..

    ReplyDelete
  4. kadang2 kita terlalu ikutkan perasaan , pentingkan diri. mana mungkin anak sekecil itu memahami yang mana benar dan yang mana salah ..

    ReplyDelete
  5. YA BENAR TU.. KALAU DIA BOLEH BERCAKAP, DIORANG DAH CAKAP DAH..

    ReplyDelete
  6. betul tu... shahdunya.. huhu

    ReplyDelete
  7. Sayu bila baca ni tapi bila time nakal geram hehe!

    ReplyDelete
  8. cepat la petang.. nak blk jugaaa!

    ReplyDelete
  9. huwaa.... teringat qausar juga

    ReplyDelete
  10. waa... sedih lak baca ni. batul la kiter ni asyik nak marah anak-anak je padahal dorg tu kecik lagi..

    ReplyDelete
  11. yup betul sgt ni.. kdg2 kita terlupa kan fiza !

    ReplyDelete
  12. Allah sebaknya baca ;(

    nak share kat FB ye

    ReplyDelete
  13. huhuhu tetiba teringat kat zahrien .. selalu marah dia sejak akhir2nie ..
    serabut uyhuhuhu

    ReplyDelete
  14. sedih pulak baca..
    teringat semalam anak saya cakap..
    "ibu..jangan la layan maisara macam ni.."
    heheh

    ReplyDelete
  15. tersentuh baca entry ini, mmg perhatian penting buat mereka

    ReplyDelete
  16. biasalah tu kalau emosi terganggu kan. kadang2 letih gak melayan kerenah anak2 ni kan.hehehe..tak tau la camne ada anak nanti

    ReplyDelete
  17. COMEL KAN NOTES NI, sian anak2 walopon takde anak2 :)

    ReplyDelete
  18. tu la kan. rasa serba salah je kalau kita dok marah anak2. pdhal diorg x tau ape pun. huhuhu. rasa bersalah je

    ReplyDelete
  19. sweet..suka ayat2 tu.kan kan..kalau lah dorang tau menulis,pasti yang tulis tu lah sebenar dari hati...

    ReplyDelete
  20. sobss..kesian darwisy selalu kena marah ngn saya..sbb suka sgt menyakat adik..bil amarah tk igt..bial tgk anak tido rs menyesal yg amat!

    ReplyDelete
  21. sayu plk rasa...teringat kt anak....alahai..kadang2 termarah dgn tak sengaja....huhu...

    ReplyDelete
  22. betul tu..kdg2 bila rasa marah tu dtg..lupa lak keadaan sekeliling,pastu mula sedih sendiri bila tgk muka anak2

    ReplyDelete
  23. bicara anak kechik... kekadang kita tak faham kemahuan mereka.....

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page