Dapat 2 BLOGBUSTER CAMPAIGN!!!

Friday, May 10, 2013


Sibuk baca orang lain dapat blogbuster, sekali mak jemah pon dapat noks. Bukan satu, tapi dua uols. 1st time tau pasal Blogbuster Campaign ni. Tapi kan, masalahnya aku tak tau nak buat macam mana. Setakat rakam video untuk masuk dalam keek tu retilah....huhuhu...Kalau dapat sponsored post kan bagus. Apa² pon, TERIMA KASIH NUFFNANG atas peluang ni. 

Sedikit info mengenai BLOGBUSTER CAMPAIGN:

As this is a first of its kind campaign, we understand that many of our Nuffnangers have questions about this campaign. Here is a summary of what to do:


1. Record a short video (approx. 10 seconds) creatively based on the brief below in your own preferred language. Please note that video should not be a reproduction of client's materials (purely copy paste images) and should include your own recordings.

2. Upload your video in the space provided. You may upload up to 5 videos.

3. If your video(s) is chosen for the campaign, it will be shown on the ad displayed on your blog. Kindly note that if your video(s) is not chosen, the ad will not show up on your blog.

4. Please note that approved videos will be compressed and a 5-sec branding clip will be added to the end of your video.


Note: Acaner ni? Saya budak baru nak belajar...Tolonglah ajar ^_~ 


You Might Also Like

23 comments

  1. saya pun dapat tp itulah xreti nak buat video laa

    ReplyDelete
  2. Senang je tu kak. Buat video pendek dalam 10-15 saat. Hantar kat Nuffnang dan tunggu emel pengesahan.

    ReplyDelete
  3. saya dapat gak tapi tak sempat nak buat...

    ReplyDelete
  4. Rakam jer macamana pun... Kite pun tak pernah2 rakam video nih.. Tapi hentam jugak buat walaupun cam hape jer hasilnya.. Huhu~~

    ReplyDelete
  5. heheheh bilalah nak buat kan fiza, nak bercakap dan berlakon tu pun dah satu hal, tahniah fiza, mana tau dpt tawaran berlakon drama plak nnti hihi

    ReplyDelete
  6. lepas ni bolehlah belanja kepsi..hahaha :P

    ReplyDelete
  7. saya pon ada dapat.tp nak buat tu, alahai

    ReplyDelete
  8. akak pun lagi tak tau mende2 ni,,hehe :)

    ReplyDelete
  9. yan...lagi tak tahu bab2 nie....

    ReplyDelete
  10. TAK DAPEK NAK NOLONGNYA.. SAMALAH TAK TAHU JUGA..

    ReplyDelete
  11. TAK DAPEK NAK NOLONGNYA.. SAMALAH TAK TAHU JUGA..

    ReplyDelete
  12. wahhh tahniah dik
    dah lama akk x buka nuffnang ..
    dah lama juga x dpt BE huhu

    ReplyDelete
  13. sama.. dapat 3 tp tak tau nk buat apa

    ReplyDelete
  14. salam fiza...

    akak pun taktau amendenye tu...hihihi

    ReplyDelete
  15. betnyer...sy xde pn...huhu....

    ReplyDelete
  16. akak tak tahu menahuler pulak... lagi terukkan...

    ReplyDelete
  17. AJ dapat....
    Tapi tak buat kot....
    Malas pulak...
    heheheheh..

    ReplyDelete
  18. dpt gak.hehe..tp cm x pandai nk buat video.sy lg hampeh bab gni.

    ReplyDelete
  19. dapat juga tp x larat nak mikir2 skang ni busy ler !

    ReplyDelete
  20. sy pun xreti... sy klu dr nuff ni, lbh berminat dgn sponsored post je... hahahaaa

    ReplyDelete
  21. sy pun xreti... sy klu dr nuff ni, lbh berminat dgn sponsored post je... hahahaaa

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive