DOA Menghadapi PILIHANRAYA

Friday, May 03, 2013



Tinggal beberapa hari jer lagi tarikh untuk mengundi. Sana sini sibuk citer pasal Pilihanraya. Aku pon dah naik muak tengok berita dan bual bicara pasal pilihanraya kat TV. Tak dapat nak tengok citer best sebab dah dicantas dengan siaran langsung pilihanrata. ASTRO nan ado. 

Aku pon confuse nak undi mana sebenarnya. Rasa macam tak nak gi mengundi. Tapi nanti rugi satu undi...haishhhh...Meh kita amalkan doa nih. Pilihan di tangan kita. Buatlah pilihan yang tepat.

Note: Kita penentu masa depan negara. 


You Might Also Like

16 comments

  1. selamat mengundi..buat pilihan yg bijak.. ^^

    ReplyDelete
  2. kak kene kuar undi.. rugi wooo tak undi!

    saya doakan kak fiza leh terbuka hati untuk memilih pemimpin yang tidak zalim.

    aminnnn!

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILLAH.. SAYA SUDAH TAHU NAK UNDI MANA.. :)

    ReplyDelete
  4. bersama-sama membuat pilihan yg tepat pada PRU13 nanti...insaAllah...

    www.jaakechik.com

    ReplyDelete
  5. kita ni hari2 tkdan tgk tv kot..tp bila dh tgk sakit mata jgk berita psl politik je byk..haha

    ReplyDelete
  6. aminnnnnnnnn
    aminnnnnnnnnnnnnnn

    inikalilahhh ekke ;)

    ReplyDelete
  7. mcm2 mcg masuk..
    sumenyer psal pru13...

    ReplyDelete
  8. amin2... yg penting buat pilihan terbaik yer !

    ReplyDelete
  9. semoga dimudahkan..berdebar laks pilihanraya kali ni..kan.

    ReplyDelete
  10. makin nak dekat makin pelbagai cerita yang keluar...layan candy crush jom hehehhe

    ReplyDelete
  11. selamat mengundi ye fiza...

    moga kita dpt buat ilihan yg tepat,bak kata kawan akak buat solat istikharah dulu la nak pilih sapa nanti...

    betul tu,bosan lak tgk tv sbb asyik pasal politik je,buka fb pun sapa, cepat2lah habis pasal politik nih

    ReplyDelete
  12. kena keluar ngundi gak fiza... nanti rugi satu undi... mana tau nanti masa nak pangkah Allah tunjukkan calon yang baik... kan?!

    selamat mengundi.. ^_^

    ReplyDelete
  13. Betul2...pilihan di tangan kita...jom kita gi kuar undi ramai2...akan datang kita tak tau kita dpt mengundi lg ke x...

    ReplyDelete
  14. thanks kak share doa ni.

    jadilah pengundi yg bijak kan

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive