Kunci Motor dekat Motor!!!

Tuesday, June 18, 2013



Nampak tak? Cantik terletak jer kunci motor tu kan. Semalaman kunci tu kat situ. Memang senang lah pencuri nak amik. Pagi tu si dia sibuk dok cari kunci motor. Cari punya cari tak jumpa. Bila dah turun....kat motor rupanya. Agaknya orang pon tak perasan...selamat motor si dia. 

Dah terjangkit virus si isteri gamaknya. Dua kali tertinggal kunci dalam kereta. Boleh baca kat [SINI] dan [SINI]...hehehe...

Note: Curi masa kejap. Maaf...tak sempat bertandang rumah uols.



You Might Also Like

25 komen

  1. nasib baik tk kena rembat ... hehehe next time hati2 yer

    ReplyDelete
  2. mujur tak hilang motor..huhu..

    ReplyDelete
  3. kita kerap jgk jmpa kunci moto kt moto..p selalu jmpa msti amik sorokkan dlm helmet org tu ke atau celah seat ke..riso tkut hlg moto org tu

    ReplyDelete
  4. kita kerap jgk jmpa kunci moto kt moto..p selalu jmpa msti amik sorokkan dlm helmet org tu ke atau celah seat ke..riso tkut hlg moto org tu

    ReplyDelete
  5. huhuhu..mungkin sbb keychain tu warna merah lbh kurang sama warna ngan motor kot org x perasan. isshh..bahaya sungguh la kak. mcm husb saya pulak, selalu lupa nak kunci kereta pas kuar kereta. mujur kereta betul2 depan rumah je. selalu kena bebel ngan saya

    ReplyDelete
  6. Hohoho
    Alhamdulillah masih ada rezki...
    Kalau org yg tak bertanggungjawab nmpk aka pencuri mmg lesap dah tu huhu
    Abh saya penah tertinggal kunci kt moto gak. Time tu pegi low yatt huhu
    Alhamdulillah selamat

    ReplyDelete
  7. yg penting sempat ko tgkp gmbr ye..hehehe

    ReplyDelete
  8. boleh geng la ngan laki aku ni..pon dolu ado motor pon selaloo sangat tinggal kunci kat situ..sampai bila turun motor mesti tanya, dah amik kunci ke belom

    ReplyDelete
  9. nasib baik org x perasan....

    suami sy pun dah 2x tinggal kunci kete dlm kete....alahaiii....

    ReplyDelete
  10. sib baik tak hilang..bahaya ni..

    ReplyDelete
  11. nasib baik tak hilang..bahaya ni

    ReplyDelete
  12. nasib baik org tak perasan kak.. kalau tak memang selamat la jawabnya. hihi :-)

    ReplyDelete
  13. aih..kalau diambik orang berputih mata la..hehhe

    ReplyDelete
  14. Dah beberapa kali mcm ni gak... huhuhu..

    ReplyDelete
  15. yang kami ni lagilah... pernah kunci rumah elok je terletak kat luar rumah. mujur sangat takde apa2 yg berlaku. rasa berdebar jgn cakaplah masa tu....haihhhh...

    ReplyDelete
  16. ya allah syukurla takde kejadian tak diingini berlaku kan fiza

    ReplyDelete
  17. DULU ZAMAN MUDA-MUDA, PERGI MAHKOTA PARADE, DAH JENJALAN PUNYALAH LAMA, BARU SEDAR KUNCI MOTOR TERTINGGAL KAT MOTOR.. NASIB BAIK TAK KENA CURI..

    ReplyDelete
  18. Yes yes, I ingat kisah u tertinggal kunci tu. Alahai parah ni jangkitan ni.

    ReplyDelete
  19. tu perangai akak.. selalupun tinggal kunci kat motor... memang takder orang nak motor akak atau tak Nampak tak tauler... maalumler motor lama...

    ReplyDelete
  20. mujur xilang..lain kali lebih berhati² ya :)

    ReplyDelete
  21. dikk
    suami akak selalu buat macm niee
    pernah dia letak kunci kereta dlm kereta .. lagilahh huhuhu

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah kan..tiada mata yang memandang..allah pelihara harta kita..

    mmg kadang berderau darah dibuatnya...leh nanges kalau cuai sendiri..

    ReplyDelete
  23. kalau dalam rumah ok lagi... kalau kat tempat open... mau diangkut orang.. huhuhu

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page