Panduan Khatam Quran Ketika Ramadhan..

Friday, July 05, 2013


Salam pagi jumaat yang penuh barakah. Hari ni juga adalah jumaat yang terakhir untuk bulan syaaban sebelum tibanya bulan ramadhan dalam masa beberapa hari jer lagi. Tak sabar plak rasanya.

Jom kita khatam quran di bulan ramadhan. Kalau kita ikut panduan yang diberikannya ni, in shaa allah boleh khatam. Besar pahala dan ganjarannya kan. Peringatan buat diri sendiri juga ni. Mana tau bila kita dah niat, ALLAH permudahkan urusan kita tu ☺☺

Note: Cepatnya masa berlalu.




You Might Also Like

18 comments

  1. kat opis ni mesti ada nnt..tadarus al quran ni

    ReplyDelete
  2. Mg cpt. Nanti bulan pose, tiba2 dah nak raya. Pun rs cpt. Kan?

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah
    harap dipermudahkan jugakkk

    ReplyDelete
  4. DI JABATAN SAYA TIAP-TIAP BULAN PUASA MEMANG ADA BUAT TADARUS AL-QURAN.. INSHA ALLAH TAHUN NI SAYA JOIN LAGI..

    ReplyDelete
  5. bagus juga panduan nie..cuma masa bekerja tu payah skit la..

    ReplyDelete
  6. Insya Allah boleh di amalkan bulan ramadan ni...Selamat menyambut bulan Ramadan..singgah blogwalking blog ni

    ReplyDelete
  7. sy dh cuba kak..hampir tiap tahun. tp xberjaya huhuhuhu..mesti lepas 2 bulan puasa baru abis huhuhuhu alasan btl

    ReplyDelete
  8. Ya..panduan yg cukup bagus utk kita semua...Sama sama kita beramal....Namun pastikan kita baca dgn tartil...tak tergesa gesa...Insya Allah

    ReplyDelete
  9. insyaAllah boleh kalau kita tekun tiap2 hari kena baca...

    ReplyDelete
  10. Sy xdpt nak start awl2 sbb bndra putih ngah berkibar

    ReplyDelete
  11. tak sabar nak buat terawih dengan anak2 :)

    ReplyDelete
  12. insha Allah akan dipermudahkan, kalau baca setiap lepas solat insha Allah cepat habis yang penting tafsirnya :)

    ReplyDelete
  13. selamat menyambut ramadan =) buat fiza sekeluarga.

    thanks sharing.dapat khatam sekali pun da besar pahala kan..berkali kali lagi best

    ReplyDelete
  14. selamat menyambut ramadhan buat fiza sekeluarga......

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive