Renungan - Kepada Isteri yang Bekerja Mencari Rezeki...

Wednesday, July 31, 2013



Note: Buat suami², sila hargai pengorbana isteri anda yang sama² mencari rezeki untuk membantu ekonomi keluarga. 



You Might Also Like

17 comments

  1. fiza…nanti nak copy ya…tq fiza..intan nak share..

    ReplyDelete
  2. sweet kan kalau semua lelaki menghargai

    ReplyDelete
  3. ALAMAK BARU TAHU... KENA BGTAU ISTERI JUGAK NI..

    ReplyDelete
  4. so sweet..alangkah indah jika wanita terus dihargai kan..

    ReplyDelete
  5. Pasangan berkahwin, kena rajin dengar ceramah Ustaz Kazim..:)

    ReplyDelete
  6. Ya. Betul tu. Hehe.. tapi alhamdulillah suami ringan tulang membantu kerja di rumah..

    ReplyDelete
  7. hurm.. terima kasih sebab berkongsi. bagus untuk mereka yang dah berkeluarga,renung-renungkanlah

    ReplyDelete
  8. mestilah menghargai. sekarang ni memang cam susah je kalau sorang je kerja.hmmm

    ReplyDelete
  9. Maaf tompang lalu
    ------------------
    Saya ingin menjemput anda utk menyertai : Contest Blogger Jejaka Jambu.

    ReplyDelete
  10. betul tu para suami... kena kenang pengorbanan isteri2 yg keluar bekerja mencari rezeki sama2. balik rumah pun masih buat kerja2 di rumah. sgt salute dgn supermom macam fiza dan yg lain2!

    ReplyDelete
  11. inilah yg perlu kita dan suami semua tahu .. tapi masih ada yg x tahu .. sedeyyy ;)

    ReplyDelete
  12. walaupun isteri bekerja suami tetap perlu beri nafkah..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum fiza...faham memahami itulah yg pentingnyakan...:)

    ReplyDelete
  14. mmg sentiasa redha, walau mulut terkadang berbisik tpi hati tetap redha kan !

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive