Teaser│Majlis CONVOCATION Iman Hakimi

Wednesday, November 06, 2013


Menerima sijil tamat belajar

Bergambar beramai²

Nantikan cerita selanjutnya sebab ada gambar yang tertinggal. Majlis yang simple tapi meriah. Siap kompang lagi ko.

Note: Anak yang convo, ibu dia plak yang sedih

You Might Also Like

50 komen

  1. Wah bestnya nak masuk darjah satu lah kan

    ReplyDelete
  2. haa cik azue dulu pun syok..tapi dlm hati ku sodih...sodih..sbb..huwaa..dah besau dah budak tecik nie...!!!

    ReplyDelete
  3. tunggu cerita selanjutnyer.... akak pun tak sabar tunggu majlis Azalia...

    ReplyDelete
  4. Amboi Kimi, kecik2 dah merasa pki jubah ngan mortar board. Syoknya!!!

    ReplyDelete
  5. alahai...comelnya je pakai jubah tu..

    ReplyDelete
  6. alahai..bestkan..sweet ja dak2 nih..:))

    ReplyDelete
  7. alolo..biasalah mak2..anak convo tadika pun feeling2..hehehe..

    ReplyDelete
  8. alahai comel-comelnya, akak suka sangat tengok kanak2 tadika,keletah diorang melucukan..

    ReplyDelete
  9. alahai cutenya si cilik yang pandai ni..

    ReplyDelete
  10. mmg nok...anak konvo tadika je pun, kita pulak yg hover kan...hahaha...

    ReplyDelete
  11. Betui tu. Anak yg konvo mak pulak yg meleleh ayaq mata.

    Tahniah

    ReplyDelete
  12. Anak2 terima sijil memang ibu2 yang emosi....:D

    ReplyDelete
  13. PASNI DAH LEH KEJE.. SEBAB DAH KONVO.. :)

    ReplyDelete
  14. alhamdullilah tahniah hakimi, mmg gitu pun kan fiza kita ibunya ni mmg rasa terharu sokmo

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEkasih aunty. 1st time anak konvo tadika ☺☺

      Delete
  15. Wah smart dia pakai baju konvo. Belajar rajin-rajin nanti.

    ReplyDelete
  16. salam k.fiza..

    alhamdulillah.. tahniah iman hakimi.. :)

    ReplyDelete
  17. wah tahniah,.... done nuffnang yer

    ReplyDelete
  18. Ibu sedih mesti sbb rasa ank dh besarkan..

    btw, tahniah iman hakimi..!!

    ReplyDelete
  19. best.. zie pun sedih Fieza.. tak sebaknya datang dari mana tah..belom buat entry bab konvo ni

    ReplyDelete
  20. tahniah.. thn depan dah darjah satu kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih aunty masya. Ha'ah...darjah 1 thn depan.

      Delete


Labels

Instagram