11-12-13

Wednesday, December 11, 2013



Cantik tarikh hari ni kan. Mesti ramai juga yang pilih tarikh hari ni untuk majlis nikah, tunang dan juga untuk bersalin kan. Hari ni plak Selangor cuti.


Nak citer pasal kisah hari ini. Hari ni gi spital HKL. Mak mertua masuk spital. Tekanan darah rendah kata doctor. Alhamdulillah...tak serius. Tapi kena masuk darah juga lah. In shaa allah esok petang dah boleh kluar.


Dah bertahun tak jejak HKL. Last jejak sana masa jaga arwah ayah 8 tahun yang lepas. Alhamdulillah sebab dapat jaga arwah di saat2 akhir. Memang tak nyenyak klo tido kat spital. Macam2 ragam dan macam2 penyakit. Yang paling tak boleh lupa, ada pesakit yang lupa kat mana katil dia. Apek ni dah tua. Dia dok ulang alik...ulang alik melilau. Bila nurse tanya, rupanya lupa katil dia daaaa...gelak2 aku ngan arwah.


HKL dah banyak berubah. Cuma yang tak berubahnya, SUSAH NAK CARI PARKING. Berkali2 pusing dok cari parking. Full house. Skang HKL tgh upgrade nak buat parking bertingkat. Tu yg parking terhad. Jauh btul kitorang berjalan.


Tapi frust lah. Tak tau plak skang ni budak bawah 12 tahun tak boleh masuk. Dulu boleh jer. Sian anak2 tak dapat tgk opah.


Note: Sakit gusi. Streessssss!!!

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

21 comments

  1. semoga mil fiza akan kembali sihat... nasihatkan mil ambik mknn berkhasiat yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, dah kluar spital ptg smalam.

      Delete
  2. Tu ar..cantik tarikh ni..moga mertua ok k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan tarikh. Alhamdulillah dah ok.

      Delete
  3. moga mak fiza dikurniakan kesihatan yg baik, memang ramai kat hkl kan, kalau dh siap parking tu oklah skit nak parking kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..in shaa allah. TU lah, tak tau bila siapnya.

      Delete
  4. A'aaa.budak2 tak boleh masuk.
    Ala, kalau tak boleh pergi melawat ur mil jugal. Pastu boleh jmpa akak. Tak jauh dh dgn rumah sy tu. Tp tu la skrg sy kt kedah. Cuti.
    Smoga ur mil cepat sembuh.aamiin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akk pon baru ta sue.

      Laaaa...sue duduk area situ ker. In shaa allah ada rezeki blh jumpa.

      Delete
  5. parking kat HKL memang payah..tapi tu la,HKL paling dekat dgn ofis IbuNoey.apa2 hal,HKL juga jdi pilihan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khennn...tabah betul org yg admitted kat situ.

      Delete
  6. sy x pnh lagi jejak kaki ke sana... mmg sntiasa ssk je tgk...

    ReplyDelete
  7. no cantik, tu yang ramai nikah hari ni.......hehe
    aku noks memang paling stress kalau nak mencari parking di tempat yang sibuk...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laki aku memang dah stress wei. Banyak kali pusing. Dah lah jalan sempit.

      Delete
  8. Ooo..akak gi hkl ye..adik2.sy keje kat sne..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive