Bila SEL² SEDANG BERHUBUNG

Thursday, March 13, 2014

Maka terhasillah bentuk² ini:


Yang tak der caption tu, aku tak pasti apa yang anak dara tu buat. Dia masukkan lego tu kat jari² yg comel...hahaha...apa motif tu kakak.


Ok...yg ni ibu tau apa kakak buat. HP katanya. Nak tipon abah. Bukan main beso lagi HP nya yer kakak. HP jenama Lego.

Ini lah aktiviti dorang. Nak kena beli lagi ni sebab tak cukup. Asyik bergaduh jer berebut lego. Abang berebut ngan kakak. Kakak berebut ngan adik. Ibu tukang tengok sambil tunggu masa nak menyinga. Lepas ni ibu beli untuk sorang satu.

Note: #prayformh370...enam hari berlalu. Apakah khabar mu.


You Might Also Like

31 komen

  1. aah mmg kena beli sorg satu ek skrg ni.. zakwannayli ni walau berdua tp semua benda nak rebut..geram kengkadang tu. padahal sblm tu main mainan masing2.. pantang tgk yg sorg lebih dr yg lg 1

    ReplyDelete
  2. aah mmg kena beli sorg satu ek skrg ni.. zakwannayli ni walau berdua tp semua benda nak rebut..geram kengkadang tu. padahal sblm tu main mainan masing2.. pantang tgk yg sorg lebih dr yg lg 1

    ReplyDelete
  3. Singgah pagi..

    Masa zaman kanak2 dlu..salah satu benda yg paling nieyl suke adalah lego..
    hampir ke semua kedai yg ada lego akan merengek nak beli..
    padahal kat umah nie dah macam2 lego ada...hehe~lepas main..mmg bersepah..
    cian mak tlg kemas kan..tapi skrg klu anak2 buah main..dah pesan awal2..lepas main simpan elok2..hehe~:P

    ReplyDelete
  4. kita layankan sahaja sis itu sesekali buat kita terhibur bila kita penatkan

    ReplyDelete
  5. SALAM PAGI..TELATAH ANAK2 YG KELETAH AMAT MEMBAHGIAKAN N MENYUKAKAN HATI IBUBAPANYA...

    ReplyDelete
  6. hihihi biaselah bdk² kalau sikit main berebut.. klu bnyk tkt bersepah sgt pulak huhuhu

    ReplyDelete
  7. budak2 suke lego..mse anis kecik2 pon main benda nie.. smpai msukkan tanah liat..sebab nk gam kasi kuat..heheh.. kreatif budak2 kan.. :)

    ReplyDelete
  8. pembesaran semakin hebat... bagus...

    ReplyDelete
  9. Bagus ni
    Asah bakat jadi lebih kreatif

    ReplyDelete
  10. adoii dua hari stret ni n3 ' bila sel sel berhubung ' semalam pi terjah blog yana teori yang sama bila sel2 sedang berhubung..

    kalau yana dapat pertanyaan bombastik dari anak dier afif..akibat dari teori bila sel2 sedang berhubung..kat sini pulak dengan kreatif nyer anak2 fiza dapat membentuk caption dari lego..betapa fantastic nyer bila sel sel sedang berhubung..great!!

    ReplyDelete
  11. NI MMG BETOOI2 SEL2 OTAK BERHUBUNG NI..ADE JE AKAL DIER YEE

    ReplyDelete
  12. sel2 bergabung, meletupppp hahahaha
    dah mcm lagu stacy pulak aku ;p

    ReplyDelete
  13. Imaginasi yg sgt baik utk perkembangan minda yg sihat tu.. :)

    ReplyDelete
  14. wahh.hebatlah diorg..
    cantikla yg zirafah tue..

    ReplyDelete
  15. Imaginasi yg menjadi kerana usia yg masih terlalu muda Fiza..

    ReplyDelete
  16. bijaknya dia.. comel pula tu.. memang kreatif hasilkan buaya, kapal dan zirafah tu.. :D

    ReplyDelete
  17. ada lak terfikir nak buat hpone yer ...

    ReplyDelete
  18. pandainyeeee..
    buat bentuk2. kreatif sangat~

    ReplyDelete
  19. salam k.fiza..

    hihi..kretip..kreftip..alhamdulillah..
    pinjam henpon volehh :)

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum kak fiza, wahh bestnya tengok anak main lego ni.. boleh nampak akalnya sedang berkembang. heee sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    ReplyDelete
  21. wah pandai ni.. lego permainan yg bagus utk kreativiti anak2..

    ReplyDelete
  22. seronok tengok keletah budak2 yg nak membesar ni..

    ReplyDelete
  23. saya geram dengan lego mcm ni...susah nak kemas..egegege

    ReplyDelete
  24. bagus beli mainan macam ni...lg byk lg bagus...biar mak dia pening nk kemas...hehehe...btw isi tabung..uni of london :)

    ReplyDelete
  25. akak, aritu saya beli lego dlm box besar sikit, brand yg sama. puas hati dua2 dpt main. tapi si kakak la yg paling kreatif sekali

    ReplyDelete
  26. bijak anak2 fiza ni !

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page