MH370...Berakhir sudah Penantian | Ended in the Southern Indian Ocean, Perth

Tuesday, March 25, 2014

Dear Indian Ocean :-(





Pengumuman yg di buat oleh PM Najib malam tadi pada sidang akhbar tergempar. MH370 ended at southern indian ocean. Lautan yang paling terpencil didunia...lautan yang sunyi dan jauh dari daratan. Ya! Allah..sedihnya. Al-fatihah buat penumpang dan anak kapal yang beragama islam. Bertabahlah buat semua ahli keluarga yang terlibat. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.
Seantero dunia sedang bersedih saat ini di atas tragedi yamg menimpa MH370. Tamat sudah spekulasi. Speechless jap masa PM buat pengumuman. Even tak der ahli keluarga yang terlibat, tapi sebagai rakyat Malaysia, perasaan sedih itu tetap ada. 


AL-FATIHAH & RIP
Note: Terjawab sudah teka teki MH370 :-(

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

28 comments

  1. sedih tapi kena juga terima kenyataan….

    ReplyDelete
  2. sedeynya bila kenangkan...al fatihah

    ReplyDelete
  3. Apa pun Fiza, Allah juga yg maha mengetahui segala-galanya..
    Sedih..

    ReplyDelete
  4. sedih...masih mengharap kot la ada survivor..takde yg mustahil kan? takziah pada semua keluarga...alfatihah kepd yg muslim

    ReplyDelete
  5. TERJAWAB KE TEKA TEKI TU? IA HANYA BUKTI ANALISIS. TIADA MANA-MANA BUKTI ADA SERPIHAN PESWAT MH370. APA-APA PUN DOAKAN TERBAIK BUAT MANGSA..

    ReplyDelete
  6. Apa yang mampu diungkapkan hanya salam takziah buat semua ahli keluarga mangsa MH370..

    ReplyDelete
  7. Sangat sedih.. esok kita nak buat entry pasal ni jugak. last tribute. semoga roh-roh mereka ditempat bersam orang- beriman :(

    ReplyDelete
  8. salam takziah.. dan Al Fatihah..

    redho itu yg terbaik..

    ReplyDelete
  9. betul tu kak
    salam takziah dan alfatihah

    ReplyDelete
  10. Al-Fatihah (kpd yg muslim) dan salam takziah. Turut bersedih .

    ReplyDelete
  11. salam k.fiza..
    jawapan yg buat kita semua tersentak jiwa..
    allahu..
    hasbunallah wani'mal wakil.. :'(

    ReplyDelete
  12. sebak sgt2,.. salam takziah & moga2 keluarga mereka yg terlibat bertabahlah !

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum.. sedihnya.. semoga dikuatkan semangat ahli keluarga mangsa menerima dugaan ini. semoga dipermudahkan pencarian pesawat serta kotak hitamnya dengan izin Allah SWT.. in shaa Allah.

    ReplyDelete
  14. sedih betul..mlm td lepas PM buat PC memang saya pun menitis airmata

    ReplyDelete
  15. Huhu.. jadi bisu & terpaku dengar PC malam tadi..

    ReplyDelete
  16. semalam dgr DS Najib buat pengumuman pun dah sebak.

    ReplyDelete
  17. Salam takziah dan al fatihah buat yang muslim moga beroleh syahid..insha Allah

    ReplyDelete
  18. masa mula mendengar tu, mengalir juga air mata...hatta sekarang ni pun masih mengalir air mata walaupun tiada sahabat handar mahupun ahli keluarga yang terlibat....hanya doa yang mampu dikirim...semoga sampai kepada mereka...insya Allah, aamiin

    ReplyDelete
  19. alfatihah semoga damai mereka di sana ameen

    ReplyDelete
  20. Berharap mereka dimudahkan dengan pencarian.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  21. Selagi tiada bukti yg nyata, sebenarnya masih mengharap keajaiban menjelma

    ReplyDelete
  22. Moga keluarga mangsa kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan ini..

    ReplyDelete
  23. Mmg menyedihkan.. Al Fatihah... aamiin..

    ReplyDelete
  24. Alfatihah dan takziah pada keluarga yang terlibat

    ReplyDelete
  25. masih mengharapkan keajaiban belaku

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive