WW #43: Jom Potong Rambut

Wednesday, April 30, 2014


Ustaz Qhalif tengah potong rambut. Dah boleh duduk sendiri. Tak payah abah nak pegang masa potong rambut. Nak tergelak jewr aku tengok gambar nih. Macam budak beso jer si ustaz Qhalif :-)


Note: Dah lama tak buat entry WW. Lagipon pagi ni bz sket.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

18 comments

  1. uii..dh pandai la..xtakut pun!

    ReplyDelete
  2. bestnya mama dah panggil Qhalif ustaz, aunty suka sbb satu doa kan, handsome ustaz ni :)

    ReplyDelete
  3. comellnya Qhaliff potong rambut.... hihi..

    ReplyDelete
  4. heheheh..elok je dia..xde meragam...good boy

    ReplyDelete
  5. Nampak relaks pulak tu dia Fiza
    Nasib baik tak tertidur:)

    ReplyDelete
  6. wahhh.. ada masage masage sekali ker? hehehehe kan dorang mamak ni selalu ketuk2 leher pas trim kan.

    ReplyDelete
  7. dah besar dah tak takut dengan mesin pemotong yer.

    ReplyDelete
  8. makin hensemlah ustaz kecik ni...baguih!

    ReplyDelete
  9. wahhh.. kerusi lg besar dr orangnya. hehehe

    ReplyDelete
  10. baiknya dia serah diri duduk kat kerusi tu suruh org potong rambut.. good boy :)

    ReplyDelete
  11. semangat y qaliff :)
    kemain besor kusinya. hihi

    ReplyDelete
  12. salma k.fiza..

    hihi..wah..ensem dgn gaya rambut baruuuu :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive