Bantal Paling EMPUK!!!

Wednesday, May 14, 2014


Ni sabtu aritu punya cerita. Iman Hakimi yang kepenatan balik dari sekolah. Ada sekolah ganti sabtu tu. Ganti untuk Hari Raya nanti. Awal betul gantinya khenn. Skolah anak² uols dah start ganti ker belum? Even skolah hari sabtu, kena pergi jugak. Tak boleh ponteng² skolah tanpa sebab yang munasabah. So far Iman Hakimi belum pernah tak datang skolah setakat bulan May ni. Harap² penuh lah kedatangannya. Tapi untuk skolah agama adalah 3-4 hari tak skolah. Erkkkk...ni nak citer pasal skolah ker pasal bantal empuk...muahahaha...

Ok...Si kimi ni memang terangatlah jarang tidur siang Kalau suma orang tido siang, dia sesorang  lah melayan perasaan sambil tengok TV. Soh tido tak nak plak dia tido. Pendek kata memang susah lah nak tido siang. Ntah kenapa aritu datang angin ngantuk dia gamaknya, tertidur atas badan abahnya. Kepenatan sebab skolah hari sabtu kot. Empuk sangat badan abah tu. Kerja angkat besi jewr. Nak six pax kononnya. Cer baring kat belakang ibu ni, rasa tulang jer kot...hehehe...

Note: Maaf lah uols. Iols tak dapat nak terjah rumah² uols. Mana yang sempat jewr nih. Sekian...



You Might Also Like

31 comments

  1. Samalah cam shumi noks...suka baring atas belakang babanya....best katanya..hehe

    ReplyDelete
  2. redha jer abahnya . berat tuh ...

    ReplyDelete
  3. alololo.. tomehnyerr :D.. mmg nampak sgt kepenatannye tu^^

    ReplyDelete
  4. alahai..masa kecik..memang ayah jd mangsa buli kitorang walaupun ayah all the time garang :P

    ReplyDelete
  5. dapat tilam empuk baru nyaman tidurnya...

    ReplyDelete
  6. Memang empok! Super duper span! hehe

    ReplyDelete
  7. alaa ksiannya iman haqimi... letih sungguh tu!

    ReplyDelete
  8. hahahaha.. gaya macam tu pun bolehhh..
    anak2 aku pun sekolah ganti jugak sabtu lepas babe..

    ReplyDelete
  9. hehehehe.. sedap sangat agaknye tido atas ayahnye~
    ayahnye pon rileks jer.. cam tak de pape jer. hahahaha

    ReplyDelete
  10. kalau saya sekolah x gi dah main ganti2 hr sabtu.. bnyak karton ni.

    ReplyDelete
  11. Haaaa mcm ni pun blh terlelapkan. penat sgt agaknya. comel jelah awak ni

    ReplyDelete
  12. sama jugak kat sini pon..dah siap ganti sabtu lepas..
    cikgu eksited gamaknya..hahahaha

    ReplyDelete
  13. wahhhh..sekolah2 dah start mengganti cuti utk cuti panjang raya ya....untunggg jadi cikgu :)

    ReplyDelete
  14. itu telebih empuk tu. hihi

    kak ada masa singgah sini
    anda di tag .. jemput ye ^_~

    http://lobaksusue.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-maria-firdz.html

    ReplyDelete
  15. alahai..suka tengok gambar ni..tak de bantal yang lebih empuk selain belakang ayah..heheh

    ReplyDelete
  16. Salam K.FIza..
    hehe..amboi..lenanya tidoq.. :)

    ReplyDelete
  17. hehehe suka pulak tgk pic ni.. done nuffnang yer

    ReplyDelete
  18. Apa keje pulak si adik dok buat sorang2 tu??? hehe... Lepas ni dah tau lah camana nak suh Kimi tido siang!

    ReplyDelete
  19. hehe..comelnya..kepenatan sgt tu Fiza..smpi tertdr ats bdn abahnya

    ReplyDelete
  20. Hehehe... macam selesa jer nampak dia tidur... :D

    ReplyDelete
  21. Hehehe..anak abah...penat sangat la tue kot..=D

    ReplyDelete
  22. anak noe pun ada sekolah ganti sabtu lepas...amboi...letih sgt la tu...si abah pun relax jer...

    ReplyDelete
  23. anak akk tak pegi sek ganti ritu sbb akk malas...hahaa... over tak?

    ReplyDelete
  24. Wahh.. nyenyak sungguh.. :D :D

    ReplyDelete
  25. Sekali sekala memanja dgn abah hihihi abah pun layankan aje la hihi

    ReplyDelete
  26. ini mmg empuk betoi ni... hihii penat betoi anak soleh fiza ni yer...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive