Selamat Hari Lahir IMAN HAKIMI!!!

Tuesday, July 01, 2014

1 July 2007 - 1 July 2014 = 7 Tahun


7 tahun lepas. Tika dan saat ini aku dah admitted. Tanda² darah dah mula keluar dan dah mula merasa mild contraction. Sampailah malam, contraction dah makin kuat. Tapi jalan masih 3cm...ppfftttt...Pukul 9.00 pm doctor dah bagi ubat verak. Bagi keluar semua. Pukul 10.00 pm seluk baru bukak 5cm. No choice, terpaksa induce. Dipaksa bersalin uols. Sakit jangan cakaplah. Ibarat bertarung nyawa. Minta epidural dah tak boleh. Jadinya kita minta ubat tahan sakit. Tapi tak jalan gak. Sakit bersalin mengatasi segala² nya. Alhamdulillah...Tak sampai satu jam lahirlah seorang khalifah kecil.


SELAMAT HARI LAHIR buat anaknda tercinta IMAN HAKIMI BIN HUSAINI. Semoga membesar sebagai anak yang soleh, bijak pandai, sihat tubuh badan, dicekalkan hati dikuatkan iman dan juga berjaya didunia dan diakhirat. Jadi Abang yang terbaik buat Adik² serta hormatlah orang yang lebih tua. ibu sayang IMAN HAKIMI sangat². No words can describe how much I LOVE YOU my dear son. Even kekadang kena marah. You are MY SOUL, MY STRENGTH and MY EVERYTHING. Ingat tu.

Note: How time flies. Touching plak dengan ucapan sendiri :-(




You Might Also Like

31 comments

  1. erkkgghhh mesti kau teringat2 lagi kann.. tu yang boleh describe balik dlm penulisan..
    anyway.. HAPPY BIRTHDAY Abang Iman Hakimi.. semoga jadi anak yang soleh & pelindung buat Ibu & adik2..

    ReplyDelete
  2. besar dah dia.. happy birthday iman~~

    ReplyDelete
  3. hepi bday iman hakimi
    amboi, tembamnya masa baby hehe

    ReplyDelete
  4. Happy birthday iman hakimi!ha

    ReplyDelete
  5. SELAMAT HARI LAHIR IMAN.. DAH BESAU DAH DIA NI..

    ReplyDelete
  6. selamat harijadi iman hakimi :) muka serupa ayah dia la!

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan fiza, happy birthday boy , hehe tengoklah pipinya masa newborn tu chubby sungguh..kawasan pendaftaran tu mmg selangor n wilayah ke..ada dua ya

    ReplyDelete
  8. Selamat hari lahir Ustaz Iman Hakimi aka imam muda insha Allah
    moga jadi anak yang soleh, berjaya dengan cemerlang di dunia wal akhirat :)

    ReplyDelete
  9. Itulah nikmat dari sebuah kesakitan yg sukar digambarkan.
    Indahnya sehingga kita dpt dinikmati Fiza:)

    Happy birthday Iman Hakimi...
    Puasa tak sayang?

    ReplyDelete
  10. amin..
    doa mommy buat anakanda Hakimi..insyallh, puasa ni Allah makburkan.

    hapy birthday..

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Lahir Iman Hakimi.
    moga menjadik anak yang soleh.. Amin~

    ReplyDelete
  12. tembam hakimi masa baby ... comel .

    ReplyDelete
  13. Selamat hari lahir iman hakim.. moga menjadi anak yg soleh buat ibuayah ye :)

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir untuk iman hakimi..moga menjadi anak yang baik dan boleh membanggakan orang tua ye..

    ReplyDelete
  15. Happy birthday kimi! Moga berjaya dunia akhirat dan jadi anak yg soleh :)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah tahniah... slmt menyambut hari lahir. Semoga membesar menjadi insan yg berjaya & berjasa... aamiin..

    ReplyDelete
  17. happy birthday iman hakimi.. moga membesar sebagai anak yg soleh..!

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday handsome... :D semoga menjadi anak yang soleh... ameen...

    ReplyDelete
  19. Amin amin amin...
    Happy birthday to Iman Hakimi....

    ReplyDelete
  20. sekejap je masa berlalu kan...happy belated birthday tuk iman hakimi

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah.selamat hari lahir buat hakimi

    ReplyDelete
  22. Selamat hari jadi abang semoga membesar sehat..menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada kedua orang tua...aamiin

    ReplyDelete
  23. Haha ....yg tak menahannya tacing dgn ucapan sendiri tu.....
    Hepy Bezday Iman...
    Aminnn moga makbul doa awak Fiza...

    ReplyDelete
  24. memahami ke tacingan sis tu ;(((

    hepy besday iman hakimi. moga berjaya dunia akhirat. jadi hamba Allah yang soleh. penyejuk ibu dengan ayah. amin

    ReplyDelete
  25. sedap nama yang di berikan semoga jadi anak baik ya

    ReplyDelete
  26. salam k.fiza..
    alhamdulillah..sanah helwah IMAN HAKIMI BIN HUSAINI :)
    semoga mmbesar menjadi anak yg soleh dan taat pada kedua ibu bapa

    ReplyDelete
  27. Happy birthday Iman Hakimi..May Allah Bless You Always.. =D

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive